Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΒΑΙΟΣ | 29 Απριλίου 2020, 14:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα της φυσικής αγωγής πρέπει να διδάσκεται τουλάχιστον για 3 ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις της Α/θμιας αλλά και Β/θμιας εκπαίδευσης. Εξάλου αποτελεί το μέσο όρο για όλες τις βαθμίδες σε όλες τις ανεπτυγμένς χώρες διεθνώς. Η συμβολή της φυσικής αγωγής από τη νηπιακή ηλικία και την ηλικία του δημοτικού είναι διεθνώς αναγνωρισμένη και συνυφασμένη με τα ωφέλη της τόσο στον κινητικό όσο και στον ψυχοσυναισθηματικό τομέα των παιδιών. Περιττό να αναφερθεί η σημαντικότητα της φυσικής αγωγής για την υιοθέτηση δια βίου υγιεινών συνθηκών και τρόπου ζωής, (δες πρόγραμμα IMPACT https://www.impactpe.eu/site/index.php/en/ και τις οδηγίες του WHO). Ωρολόγιο πρόγραμμα που δεν προβλέπει καθημερινή ενασχόληση με άσκηση και αθλητισμό ως εκπαιδευτική διαδικασία είναι εξ αρχής αποτυχημένο τα στοιχεία δείχνουν διεθνώς. Οι επιπτώσεις από την κρατική αποεπένδυση σε τομείς βασικής εκπαίδευσης στην δια βιου άσκηση είναι δυσανάλογα αντίστροφες σε κόστος για άλλους κρατικούς τομείς όπως η υγεία (ιατροφαρμακευτικές δαπάνες και έξοδα νοσηλείας καθώς και μέρες απουσίας από την εργασία), το ασφαλιστικό, το δημογραφικό αλλά και ιδιωτικούς τομείς όπως η αθλητική κατανάλωση (λιανεμπόριο) βιομηχανική παραγωγή και υπηρεσίες καθώς και ο αθλητικός τουρισμός με την ευρύτερη έννοια του. Ως εκτούτου σας καλώ να πράξετε τα δέοντα ακολουθώντας τα πορίσματα της σύγχρονης επιστημονικής έρευνας αλλά και τις σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές και πολιτικές των αναπτυγμένων κράτών προς ώφελος των πολιτών και του ιδίου του κράτους - δημοσίου συμφέροντος.