Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Παινέση | 29 Απριλίου 2020, 14:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο αφορά στην αναβάθμιση της παιδείας. Η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα από 22 παιδιά στην Α' Δημοτικού σε 24 (+10%=26-27) δεν οδηγεί σε αναβάθμιση αλλά σε υποβάθμιση της παιδείας. Σε πολυμελείς τάξεις οι εκπαιδευτικοί αναγκαστικά αφιερώνουμε λιγότερο χρόνο σε κάθε παιδί, καταργώντας έτσι ουσιαστικά την εξατομικευμένη διδασκαλία όπου αυτή είναι απαραίτητη. Η ύπαρξη ελάχιστου αριθμού ανά τμήμα θα δημιουργήσει προβλήματα σε μαθητές και γονείς που θα πρέπει να βρεθούν σε άλλο σχολείο από αυτό που ανήκουν. Αν σε ένα σχολείο δηλαδή εγγραφούν 38 παιδιά στην πρώτη, δεν φτιάχνουμε δυο 19άρια τμήματα αλλά κρατάμε τα 26-27 και τα υπόλοιπα τα στέλνουμε όπου υπάρχουν θέσεις; Αναβάθμιση σημαίνει λιγότερα παιδιά ανά τμήμα και στήριξη των εκπαιδευτικών στο έργο τους!