• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Παινέση' | 29 Απριλίου 2020, 14:28

    Το νομοσχέδιο αφορά στην αναβάθμιση της παιδείας. Η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα από 22 παιδιά στην Α' Δημοτικού σε 24 (+10%=26-27) δεν οδηγεί σε αναβάθμιση αλλά σε υποβάθμιση της παιδείας. Σε πολυμελείς τάξεις οι εκπαιδευτικοί αναγκαστικά αφιερώνουμε λιγότερο χρόνο σε κάθε παιδί, καταργώντας έτσι ουσιαστικά την εξατομικευμένη διδασκαλία όπου αυτή είναι απαραίτητη. Η ύπαρξη ελάχιστου αριθμού ανά τμήμα θα δημιουργήσει προβλήματα σε μαθητές και γονείς που θα πρέπει να βρεθούν σε άλλο σχολείο από αυτό που ανήκουν. Αν σε ένα σχολείο δηλαδή εγγραφούν 38 παιδιά στην πρώτη, δεν φτιάχνουμε δυο 19άρια τμήματα αλλά κρατάμε τα 26-27 και τα υπόλοιπα τα στέλνουμε όπου υπάρχουν θέσεις; Αναβάθμιση σημαίνει λιγότερα παιδιά ανά τμήμα και στήριξη των εκπαιδευτικών στο έργο τους!