Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄Σχόλιο του χρήστη Εκπαιδευτικός σε Πειραματικό | 29 Απριλίου 2020, 14:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εκπαιδευτικός που υπηρετώ με θητεία σε πειραματικό εδώ και 7 χρόνια (πενταετή θητεία και δύο έτη παράταση). Μπήκα στο Πειραματικό μετά από αξιολόγηση και βάσει του νόμου που έλεγε ότι: 1. θα έπαιρνα επίδομα 2. με το πέρας της θητείας μου θα έπαιρνα κατά προτεραιότητα οργανική θέση στη διεύθυνση του σχολείου Εργάστηκα σκληρά και στήριξα τον θεσμό που βαλλόταν από παντού: Όμιλοι, Προγράμματα, Αξιολογήσεις, Πρακτικές Φοιτητών, Παρουσιάσεις σε συνέδρια, Διοργάνωση εκδηλώσεων κλπ. Έχασα το δικαίωμα αίτησης μετάθεσης (και απόσπασης) για 6 χρόνια. Σημειωτέον ότι κατοικώ σε απόσταση 40 περίπου χιλιομέτρων από το σχολείο που εργάζομαι. Έχασα έτσι μόρια που θα έπαιρνα αν εργαζόμουν κοντά στο σπίτι μου ή στην οργανική μου (επίσης κοντά - σε όμορο νομό) - ένα μόριο στο Πειραματικό αντί τριών ή τεσσάρων που θα έπαιρνα. Μετά απ' όλ' αυτά, έρχεται η κυβέρνηση να μας αποκαταστήσει. Πώς; Δίνοντάς μας το δικαίωμα σε απεριόριστες θητείες στο Πειραματικό, με εξαντλητικές αξιολογήσεις και αυξημένο φόρτο εργασίας με ακόμη περισσότερες υποχρεώσεις (και ευχαριστημένοι να είμαστε αφού δεν μας υποχρεώνει να επιστρέψουμε στις προηγούμενες οργανικές μας). Επειδή καταλαβαίνω ότι η πίεση των συνδικαλιστών που βάλλουν πανταχόθεν εναντίον μας με "συναδελφική αλληλεγγύη" είναι αφόρητη ως προς την προτεραιότητα στις οργανικές αλλά και επειδή αν εφαρμοστεί ως έχει το παρόν νομοσχέδιο, προβλέπω οι εκπαιδευτικοί να γυρίσουν την πλάτη στα Πειραματικά, αφού δεν τους δίνεται κανένα κίνητρο για να συμμετάσχουν στη διαδικασία, να τι θα μπορούσε να γίνει: 1. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ της θητείας με +2 μόρια ανά έτος, όπως γίνεται και στα γραφεία (κανονικά θα πρέπει να δοθούν τα μόρια και αναδρομικά). 2. Η θητεία στο Πειραματικό να λογίζεται ως υπηρέτηση της οργανικής, εφ' όσον οι υπηρετούντες ήταν στη διάθεση. 3. Δυνατότητα συμμετοχής σε κρίσεις διευθυντών σχολείων (δεν γνωρίζω αν υφίσταται) 4.Παροχή συμβολικού επιδόματος στους υπηρετούντες (έστω και 20€ το μήνα) ως μια ελάχιστη αναγνώριση του έργου τους. Αυτά, ως ελάχιστη αποκατάσταση των αδικιών και των επιθέσεων που υποστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ. Υ.Γ. Επίσης, για την βέλτιστη στελέχωσή τους θα πρέπει να δίνεται δυνατότητα τοποθέτησης εκπαιδευτικού σε οποιοδήποτε Πειραματικό της χώρας ανεξαρτήτου περιφέρειας και οργανικής του, μετά από αξιολόγηση.