Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 29 Απριλίου 2020, 14:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Με δεδομένο ότι στη σύγχρονη εποχή υπάρχει αναγκαιότητα εξοικείωσης με βασικές έννοιες που διαμορφώνουν ορθή οικονομική σκέψη, η οποία αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή της οικονομικής ευημερίας των αυριανών πολιτών και των κοινωνιών μέσα στις οποίες αυτοί θα διαβιούν, καθίσταται επιβεβλημένη η διδασκαλία της Οικονομικής Επιστήμης σε όλους τους μαθητές του Λυκείου. Είναι γεγονός επίσης ότι με το υπάρχον πρόγραμμα σπουδών ο μαθητής καλείται να επιλέξει στη Γ΄ τάξη του Λυκείου προσανατολισμό Οικονομίας – Πληροφορικής χωρίς να έχει διδαχθεί μάθημα Οικονομίας στη διάρκεια των λυκειακών του σπουδών. Έτσι οι μαθητές στερούνται τη δυνατότητα ορθής επιλογής προσανατολισμού σπουδών καθώς αγνοούν το περιεχόμενο και την αξία ενός διδακτικού αντικειμένου που αφορά ένα ευρύ πεδίο πανεπιστημιακών σπουδών και επαγγελματικής προοπτικής. Με βάση τα παραπάνω προτείνω: Α. Την εισαγωγή του μαθήματος της Οικονομικής Επιστήμης ως μάθημα Γενικής Παιδείας στους μαθητές της Β΄ τάξης του Λυκείου και Β. Εναλλακτικά τη δημιουργία τρίτου προσανατολισμού στη Β΄ τάξη του Λυκείου που θα περιλαμβάνει τα μαθήματα: Μαθηματικά και Οικονομία ή Γ. Την ύπαρξη δυνατότητας επιλογής των μαθημάτων Φυσικής ή Οικονομίας από τους μαθητές του προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β΄ τάξης. Δ. Την εισαγωγή του μαθήματος Αρχες Οικονομίας στην Α λυκείου.