ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Αυτό το νομοσχέδιο για την Παιδεία είναι μια μεγάλη ευκαιρία να εκσυγχρονιστούν και να επικαιροποιηθούν οι αναχρονιστικές διατάξεις που αφορούν τη διαδικασία ομοτιμοποίησης αφυπηρετησάντων καθηγητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Διαδικασία που οδηγεί σε σφάλματα και αδικίες εις βάρος πανεπιστημιακών που έχουν τιμήσει με το έργο τους την Παιδεία και τη Χώρα. Υπάρχουν περιπτώσεις καθηγητών με Παγκοσμίως αναγνωρισμένο ερευνητικό έργο οι οποίοι για λόγους αλλότριους προς την προσφορά και την αξία τους απέτυχαν να ομοτιμοποιηθούν καθώς κρίθηκαν ΄΄ανεπαρκείς΄΄ από πανεπιστημιακούς χαμηλότερων βαθμίδων οι οποίοι εγκρίνουν ή απορρίπτουν το αίτημα για ομοτιμοποίηση στη βάση συσχετισμών. Οι αφυπηρετήσαντες καθηγητές μη έχοντας τη δυνατότητα να απευθυνθούν σε κάποιο δευτεροβάθμιο όργανο του Υπουργείου Παιδείας ουσιαστικά καθίστανται όμηροι των συσχετισμών που δημιουργούνται στις Πανεπιστημιακές σχολές και ταλανίζουν την Πανεπιστημιακή εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Αυτό το νομοσχέδιο για την Παιδεία είναι μια μεγάλη ευκαιρία να εκσυγχρονιστούν και να επικαιροποιηθούν οι αναχρονιστικές διατάξεις που αφορούν τη διαδικασία ομοτιμοποίησης αφυπηρετησάντων καθηγητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Διαδικασία που οδηγεί σε σφάλματα και αδικίες εις βάρος πανεπιστημιακών που έχουν τιμήσει με το έργο τους την Παιδεία και τη Χώρα. Υπάρχουν περιπτώσεις καθηγητών με Παγκοσμίως αναγνωρισμένο ερευνητικό έργο οι οποίοι για λόγους αλλότριους προς την προσφορά και την αξία τους απέτυχαν να ομοτιμοποιηθούν καθώς κρίθηκαν ΄΄ανεπαρκείς΄΄ από πανεπιστημιακούς χαμηλότερων βαθμίδων οι οποίοι εγκρίνουν ή απορρίπτουν το αίτημα για ομοτιμοποίηση στη βάση συσχετισμών. Οι αφυπηρετήσαντες καθηγητές μη έχοντας τη δυνατότητα να απευθυνθούν σε κάποιο δευτεροβάθμιο όργανο του Υπουργείου Παιδείας ουσιαστικά καθίστανται όμηροι των συσχετισμών που δημιουργούνται στις Πανεπιστημιακές σχολές και ταλανίζουν την Πανεπιστημιακή εκπαίδευση.