Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Τζούκας | 29 Απριλίου 2020, 15:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απολύτως απαραίτητο να έχουν οι μελλοντικοί φοιτητές γνώσεις μαθηματικών με έμφαση στα στοχαστικα μαθηματικά . Είναι δεκάδες τα παραδείγματα παλιών μας μαθητών , που ως φοιτητές σε σχολές όπως ψυχολογία , κοινωνιολογία , ιατρική ζητούν τη βοήθεια μας για να περάσουν μάθημα στατιστικής .Πως να μπορέσουν όταν από την α λυκείου σταματούν πλέον ν απέχουν επαφή με τα μαθηματικά επειδή ΔΕΝ είναι ΕΞΕΤΑΣΤΕΟ μάθημα στις πανελλήνιες ? Είναι πολύ θετικό ότι πλέον θα προσμετράται η επίδοση στις τάξεις Α και Β λυκείου για να πάψει πλέον το φαινόμενο της απαξίωσης της β λυκείου ως τάξης επειδή οι μαθητές ασχολούνται με την προετοιμασία στα μαθήματα της γ λυκείου.