Προς την αξιότιμη Υπουργό Παιδείας,
Θα ήθελα να εκφράζω απερίφραστα την αντίθεσή μου
προς το ΑΡΘΡΟ 18, όπου αναφέρεται η θεσμοθέτηση
εξετάσεων για την εισαγωγή ενός μαθητή από ένα ΠΡΟΤΥΠΟ Γυμνάσιο στο αντίστοιχο ΠΡΟΤΥΠΟ Λύκειο. Μια οικογένεια παίρνει την απόφαση να παροτρύνει το παιδί του να δώσει εξετάσεις για να μπει σε ένα πρότυπο σχολείο με τη λογική ότι θα αποφοιτήσει από αυτό. Λαμβάνοντας λοιπόν υπ' όψιν τόσο την οικονομική πλευρά, δηλαδή το κόστος των μαθημάτων προετοιμασίας για τις εξετάσεις (διότι λόγω μεγάλου ανταγωνισμού σχεδόν κανένας πια μαθητής της έκτης δημοτικού δεν πηγαίνει απροετοίμαστος), τόσο και τη ψυχολογική πλευρά (την υποστήριξη που θα πρέπει να έχει ένας μαθητής της έκτης δημοτικού, τον προγραμματισμό και την ψυχραιμία για να αποδώσει) θεωρώ ότι η θεσμοθέτηση εξετάσεων για την εισαγωγή τους από το γυμνάσιο στο λύκειο θα επιφέρει παρά μόνο ένα επιπλέον άγχος, το οποίο θα τους επιβαρύνει, λίγο πριν τον τεράστιο αγώνα που θα πρέπει να δώσουν για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Ειδικά για τα παιδιά που ήδη βρίσκονται στα Πρότυπα Γυμνάσια, μαθητές Α’ και Β’ τάξεως, κατηγορηματικά πιστεύω ότι η κλήση τους σε εξετάσεις επαναξιολόγησης είναι απαράδεκτη. Ελπίζω να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν σας τις θυσίες όλων των παιδιών που φοιτούν στα Πρότυπα Σχολεία καθώς επίσης να μην μετατρέψετε τα προτυπα σχολεία σε σχολεία μαθητών γεμάτα με άγχος και αβεβαιότητα για το μέλλον τους.
Με εκτίμηση
Βίκυ Γιαννοπούλου
Προς την αξιότιμη Υπουργό Παιδείας, Θα ήθελα να εκφράζω απερίφραστα την αντίθεσή μου προς το ΑΡΘΡΟ 18, όπου αναφέρεται η θεσμοθέτηση εξετάσεων για την εισαγωγή ενός μαθητή από ένα ΠΡΟΤΥΠΟ Γυμνάσιο στο αντίστοιχο ΠΡΟΤΥΠΟ Λύκειο. Μια οικογένεια παίρνει την απόφαση να παροτρύνει το παιδί του να δώσει εξετάσεις για να μπει σε ένα πρότυπο σχολείο με τη λογική ότι θα αποφοιτήσει από αυτό. Λαμβάνοντας λοιπόν υπ' όψιν τόσο την οικονομική πλευρά, δηλαδή το κόστος των μαθημάτων προετοιμασίας για τις εξετάσεις (διότι λόγω μεγάλου ανταγωνισμού σχεδόν κανένας πια μαθητής της έκτης δημοτικού δεν πηγαίνει απροετοίμαστος), τόσο και τη ψυχολογική πλευρά (την υποστήριξη που θα πρέπει να έχει ένας μαθητής της έκτης δημοτικού, τον προγραμματισμό και την ψυχραιμία για να αποδώσει) θεωρώ ότι η θεσμοθέτηση εξετάσεων για την εισαγωγή τους από το γυμνάσιο στο λύκειο θα επιφέρει παρά μόνο ένα επιπλέον άγχος, το οποίο θα τους επιβαρύνει, λίγο πριν τον τεράστιο αγώνα που θα πρέπει να δώσουν για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Ειδικά για τα παιδιά που ήδη βρίσκονται στα Πρότυπα Γυμνάσια, μαθητές Α’ και Β’ τάξεως, κατηγορηματικά πιστεύω ότι η κλήση τους σε εξετάσεις επαναξιολόγησης είναι απαράδεκτη. Ελπίζω να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν σας τις θυσίες όλων των παιδιών που φοιτούν στα Πρότυπα Σχολεία καθώς επίσης να μην μετατρέψετε τα προτυπα σχολεία σε σχολεία μαθητών γεμάτα με άγχος και αβεβαιότητα για το μέλλον τους. Με εκτίμηση Βίκυ Γιαννοπούλου