Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη π. Κωνσταντίνος Πετάσης | 29 Απριλίου 2020, 15:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί το μάθημα των Θρησκευτικών πρέπει να διδάσκεται μόνο μία ώρα την εβδομάδα στην Ε΄και Στ΄ τάξη. Τα παιδιά όσο μεγαλώνουν έχουν μεταφυσικές αναζητήσεις που δεν καλύπτονται ούτε με την πληροφορική, ούτε με τη δεύτερη ξένη γλώσσα ούτε με τα μαθηματικά ή τη φυσική. Πώς θα τα βοηθήσουμε;Τα παιδιά μας διψούν για απάντηση σε θέματα που μόνο η Θρησκεία μπορεί να απαντήσει γιατί δεν είμαστε computers. Έχουμε αθάνατη ψυχή που αν δεν αναπτυχθεί φυσιολογικά δημιουργούνται άνθρωποι με πολλαπλά προβλήματα και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε στη συμπεριφορά των παιδιών μας στην εφηβεία. Τα παιδιά που έχουν από την Οικογένεια και την Ενορία τους στηριχθεί στην Ορθόδοξη πίστη παρουσιάζουν σε πολύ μικρότερο ποσοστό παραβατική συμπεριφορά από τα υπόλοιπα. Αν θέλουμε να φτιάξουμε μια κοινωνία ανθρώπων και όχι μηχανών ας στηρίξουμε τη νεολαία μας στην πίστη και στη σχέση της με το Χριστό. Το μάθημα των Θρησκευτικών σύμφωνα και με τις πρόσφατες αποφάσεις του ΣτΕ πρέπει να έχει κατηχητικό χαρακτήρα, αφού απευθύνεται αποκλειστικά σε Ορθόδοξους μαθητές. Οι υπόλοιποι έχουν δυνατότητα απαλλαγής. Και βέβαια ας υπάρξει πρόβλεψη μαθήματος συγκεκριμένου για τα παιδιά που απαλλάσσονται από τα Θρησκευτικά, με συγκεκριμένη ύλη, ανάλογη με αυτή των όσων διδάσκονται τα Ορθόδοξα Θρησκευτικά