• Σχόλιο του χρήστη 'Ζωή Καρακώστα' | 29 Απριλίου 2020, 15:47

    Η εκμάθηση κάθε ξένης γλώσσας προυποθέτει την γνώση της μητρικής γλώσσας.Από την στιγμή που τα περισσότερα παιδιά του νηπιαγωγείου δεν κατέχουν σωστά την ελληνική, όχι μόνο γραμματικά και σύντακτικά αλλά και στο προφορικό λόγο έχουν σοβαρά προβλήματα άρθρωσης, πώς γίνεται να μάθουν μια ξένη γλώσσα; Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο στα δίγλωσσα παιδιά που όμως ακούνε δύο γλώσσες από την στιγμή της γέννησής τους.Εργάζομαι 34 χρόνια σε δημόσια νηπιαγωγεία και τα τελευταία δέκα χρόνια έχει αυξηθεί πολύ ο αριθμός των παιδιών που χρήζουν λογοθεραπείας, μπορεί να είναι 10 στα 20 παιδιά χωρίς υπερβολή για να μην αναφέρω άλλες μαθησιακές δυσκολίες.Αν πραγματικά θέλετε να μάθουν αγγλικά τα παιδιά μας βγάλτε τελείως τα αγγλικά και από τις δυο πρώτες ταξεις του Δημοτικού και διορίστε περισσότερους καθηγητές στις μεγαλύτερες τάξεις μειώνοντας τον αριθμό των παιδιών στα 7-10 σε κάθε τάξη ώστε να γίνεται το μάθημα σωστά και να γλυτώσουμε και οι γονείς την οικονομική αφαίμαξη των ιδιωτικών φροντιστηρίων. Επίσης αν θέλετε να βάλετε ειδικότητες στο νηπιαγωγείο, βάλτε παιδοψυχολόγους,λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές. Αυτοί μας χρειάζονται περισσότερο.