Είναι αυτονόητο, πιστεύω , πως οι καθηγητές της φυσικής αγωγής είναι οι ειδικοί παιδαγωγοί και επιστήμονες για να διδάξουν τη φυσική αγωγή σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Μιλώ ως εκπαιδευτικός που δεν είναι της φυσικής αγωγής. Οποτεδήποτε κάποια ειδικότητα μπήκε σε αλλουνού χωράφια, ιστορία που διαρκώς επαναλαμβάνεται, το παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό αποτέλεσμα υπήρξε ασθενές , για να μην πω κακό και ζημιογόνο. Άλλο πράγμα οι παιγνιώδεις δραστηριότητες , το παιχνίδι, είναι ο κύριος τρόπος στο νηπιαγωγείο, και άλλο η άθληση, η συγκροτημένη φυσική αγωγή . Εδώ απαιτείται συνθετότητα, γνώση, επάρκεια, απαιτείται ο ειδικός, η ευθύνη και η εγκυρότητά του. Είναι πιο ολοκληρωμένο το σχολείο , πιο δημιουργικό...
Είναι αυτονόητο, πιστεύω , πως οι καθηγητές της φυσικής αγωγής είναι οι ειδικοί παιδαγωγοί και επιστήμονες για να διδάξουν τη φυσική αγωγή σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Μιλώ ως εκπαιδευτικός που δεν είναι της φυσικής αγωγής. Οποτεδήποτε κάποια ειδικότητα μπήκε σε αλλουνού χωράφια, ιστορία που διαρκώς επαναλαμβάνεται, το παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό αποτέλεσμα υπήρξε ασθενές , για να μην πω κακό και ζημιογόνο. Άλλο πράγμα οι παιγνιώδεις δραστηριότητες , το παιχνίδι, είναι ο κύριος τρόπος στο νηπιαγωγείο, και άλλο η άθληση, η συγκροτημένη φυσική αγωγή . Εδώ απαιτείται συνθετότητα, γνώση, επάρκεια, απαιτείται ο ειδικός, η ευθύνη και η εγκυρότητά του. Είναι πιο ολοκληρωμένο το σχολείο , πιο δημιουργικό...