Καλύτερη αξιολόγηση από τα (σχετικά) αποτελέσματα των εξετάσεων και από τη διαγωγή των μαθητών της τάξης εντός του σχολείου δεν υπάρχει οπότε οι διάφοροι αξιολογητές καλό θα είναι να παρέχουν ένα μειοψηφικό ποσοστό της συνολικής αξιολόγησης σε σχέση με τα ανωτέρω αφού βέβαια διαβαθμισθεί κατάλληλα και η διαγωγή με συγκεκριμένους κανόνες άμα δε και ποινές.
Καλύτερη αξιολόγηση από τα (σχετικά) αποτελέσματα των εξετάσεων και από τη διαγωγή των μαθητών της τάξης εντός του σχολείου δεν υπάρχει οπότε οι διάφοροι αξιολογητές καλό θα είναι να παρέχουν ένα μειοψηφικό ποσοστό της συνολικής αξιολόγησης σε σχέση με τα ανωτέρω αφού βέβαια διαβαθμισθεί κατάλληλα και η διαγωγή με συγκεκριμένους κανόνες άμα δε και ποινές.