Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Διονύσης Π. | 29 Απριλίου 2020, 15:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ πολύ σημαντικό να διατηρηθεί στη Γ' Λυκείου η επτάωρη διδασκαλία των μαθημάτων προς εξέταση στις εισαγωγικές εξετάσεις. Ίσως να γίνει αναδιάρθρωση των ωρών, αν για κάποια μαθήματα (π.χ. Χημεία, Ιστορία) είναι υπερβολικές οι 7 ώρες. Το μέτρο είναι πολύ επιτυχημένο. Βοηθάει όλα τα παιδιά να εμβαθύνουν στην ύλη, να λύσουν απαιτητικές ασκήσεις κλπ. Επίσης, αναγκάζει τους εκπαιδευτικούς να αναβαθμίσουν το επίπεδο των μαθημάτων, καθώς οι μαθητές έχουν περισσότερες απαιτήσεις λόγω του μεγαλύτερου διαθέσιμου χρόνου. Επίσης, βοηθάει στην άμβλυνση των ανισοτήτων μεταξύ των μαθητών με διαφορετικό οικονομικό υπόβαθρο. Είναι γνωστό ότι στην πράξη πολλά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια δίδασκαν μόνο τα 4 μαθήματα προς εξέταση, ήδη από τη Β' Λυκείου. Τέλος, μειώνει σημαντικά την ανάγκη για φροντιστηριακή αρωγή, ένα ακόμη μέτρο προς μεγαλύτερη ισότητα ανάμεσα στις φτωχότερες και πλουσιότερες οικογένειες ή μεταξύ αστικών κέντρων και δυσπρόσιτων περιοχών. Σε ένα άλλο θέμα, επειδή ενδέχεται να υπάρξει και δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορωνοϊού την ερχόμενη σχολική χρονιά, θα ήταν καλό το υπουργείο να αναπτύξει διαδικτυακά μαθήματα για όλες τις τάξεις, τα οποία θα μπορούσαν οι μαθητές να παρακολουθήσουν από την ιστοσελίδα του υπουργείου, ή εναλλακτικά να χρησιμοποιηθούν ως ενισχυτικά της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας με τη μορφή του blended learning.