Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | 29 Απριλίου 2020, 16:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ πως δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογίσει κανείς για τα οφέλη αλλά και την αναγκαιότητα της πολυγλωσσίας και της εκμάθησης ξένων γλωσσών στις μέρες μας και γι αυτό δεν θα το κάνω. Θεωρώ επίσης αυτονόητο πως το Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο οφείλει να παρέχει στους μαθητές ουσιαστικά αυτή την δυνατότητα και όχι προσχηματικά! Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για ουσιαστική μάθηση της δεύτερης ξένης γλώσσας με τον τρόπο που αυτή γίνεται σήμερα στο ελληνικό σχολείο! Απαιτείται λοιπόν άμεσα: α) Οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την γλώσσα της επιλογής τους (Γερμανικά-Γαλλικά) ανεξάρτητα από τον αριθμό των παιδιών που απαιτούνται για να σχηματιστεί τμήμα. Αυτό προϋποθέτει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ύπαρξη τμημάτων και των δύο γλωσσών σε κάθε σχολείο. β) Εισαγωγή της β΄ξένης γλώσσας τουλάχιστον από Δ' τάξη του Δημοτικού. γ) Αύξηση των ωρών διδασκαλίας στην Ε' και Στ' τάξη. δ)Επαναφορά της τουλάχιστον τρίωρης διδασκαλίας της σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου. ε) Συνέχιση του υποχρεωτικού μαθήματος της β Ξένης Γλώσσας στην Α και Β Λυκείου. στ) Σύνδεση της με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας. ζ)Σύσταση και ενίσχυση φροντιστηριακών μαθημάτων στην Α/θμια και Β/θμια σε όλες τις τάξεις.