Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Εξαρχάκου | 29 Απριλίου 2020, 16:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει για πολλούς λόγους: 1. Όσοι μαθητές έχουν μ.δ. θα δυσκολευτούν ακόμα περισσότερο, με τη συμμετοχή περισσότερων παιδιών στη μαθησιακή διαδικασία. 2. Ξέρουμε πολύ καλά ότι η αφαιρετική και λιτή ατμόσφαιρα, σε συνδυασμό με παράλληλη στήριξη, βοηθύν σημαντικά αυτούς τους μαθητές. Πώς μπορεί κάτι τέτοιο να επιτευχθεί με 25+ παιδιά; 3. Οι έρευνες παγκοσμίως μιλούν για αύξηση των "σοβαρών" μ.δ., όπως Δ.Α.Δ., ΔΕΠ-Υ, κλπ. Πώς θα μπορέσει ο εκπαιδευτικός να διαχειριστεί έναν ολοένα αυξανόμενο αριθμό μαθητών με τέτοιες δυσκολίες; 4. Με αυτή τη ρύθμιση θα δυσκολευτούν όλοι οι μαθητές, ακόμα και οι άριστοι. Ελαχιστοποιείται ο χρόνος αμοιβαίας επικοινωνίας δασκάλου-μαθητή. Φαντάζεστε τις επιπτώσεις; Δασκαλοκεντρικό, πεζό, ανιαρό, βαρετό, αναχρονιστικό μάθημα (για να βγει η ύλη) με ελάχιστη διάδραση στα παιδιά (και να ήθελε, δεν προλάβαινε). 5. Πολύ φοβάμαι ότι θα δημιουργηθούν μαθητές πάρα πολλών ταχυτήτων: ως τους 20, η κατάσταση είναι διαχειρίσιμη: με επαναλήψεις, projects, διαφοροποιημένη δ/λία, χρήση νέων μεθόδων και τεχνολογιών, όλα γίνονται μικρές μπουκίτσες για τους μικρούς μας μαθητές. Με τη συσσώρευση μαθητών στην τάξη, δυστυχώς, δεν θα μπορέσουν να κατακτήσουν τη νέα γνώση αρκετοί. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον τους/μας. Κρίμα...