Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Μίχαλος | 29 Απριλίου 2020, 16:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι κύριοι του Υπουργείου παιδείας και αγαπητοί συνάδελφοι. Επειδή γίνεται πολύς λόγος για τα μαθήματα εξέτασης για τις πανελλήνιες εξετάσεις έχω να καταθέσω τα εξής ως ενεργός μαθηματικός της ΔΕ. Οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΎ για την κατοχύρωση μιας συγκριτικής βαθμολογίας για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και όποιος δεν το βλέπει αυτό νομίζω πως υποκρίνεται. Είναι θεμιτό ο κάθε κλάδος συντεχνιακά να υποστηρίζει τα ίδια συμφέροντα αλλά όταν το κάνει ως προασπιζόμενος τους μαθητές ενέχει στοιχεία γελοιότητας. Εφόσον οι μαθητές συναγωνίζονται για την πιο μεγάλη βαθμολογία θα πρέπει να εξετάζονται στα ίδια μαθήματα όλοι. Δεν μπορούν να υπάρχουν κοινές σχολές σε διαφορετικές κατευθύνσεις. Για τον προφανή λόγο πως κάθε μάθημα έχει διαφορετικό βαθμό δυσκολίας λόγο αντικειμένου ή λόγο διαφορετικής δυσκολίας των θεμάτων κάθε έτους. Και όλα τα μαθήματα έχουν να δώσουν κάτι σε κάθε παιδί. Αφήστε όμως την εξέτασή τους έξω από συντεχνίες. Άρα η πρότασή μου είναι 2 βασικές κατευθύνσεις ΘΕΩΡΗΤΙΚΉ - ΘΕΤΙΚΗΣ με το πολύ 3 ΤΕΣΤ εξέτασης των μαθητών με γνωστικό και κριτικό περιεχόμενο - δεξιότητες για την κατοχύρωση της βαθμολογίας εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Η οποία θα είναι ανεξάρτητη από τα μαθήματα που θα μπορεί να διδαχθεί σε κάθε τάξη του λυκείου κάποια από τα οποία προφανώς θα μπορεί να επιλέξει ο κάθε μαθητής. Άρα την επιλογή της γνώσης για το τι θα χρειαστεί ο κάθε μαθητής στην σχολή του αφήστε την στον ίδιο.