Είναι άδικο για τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης οι οποίοι προσφέρουν σημαντικό έργο μέσα στη γενική τάξη και όχι μέσα στο ειδικό σχολείο να παραγκωνίζεται η προυπηρεσία τους. Δεν προσφέρουν προυπηρεσία σε ειδικό σχολείο ούτε ακριβώς ως δάσκαλοι γενικής αλλά βρίσκονται στη γενική τάξη συμβάλλοντας καθοριστικά. Η δουλειά τους είναι κάτι ξεχωριστό και όχι εύκολο. Δεν μπορούν να διοριστούν δυστυχώς όμως ως εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης (με αυτή την ειδικότητα) κι γι'αυτό το λόγο θα πρέπει να αποτελεί γι' αυτούς κίνητρο η επιβράβευση της προσπάθειας τους με μοριοδότησή τους και στους δύο κλάδους όπως ίσχυε μέχρι τώρα. Πρέπει να υπάρξει η ανάλογη μέριμνα του νόμου για να συνεχίζει αυτός ο κλάδος να υποστηρίζει το γενικό σχολείο.
Είναι άδικο για τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης οι οποίοι προσφέρουν σημαντικό έργο μέσα στη γενική τάξη και όχι μέσα στο ειδικό σχολείο να παραγκωνίζεται η προυπηρεσία τους. Δεν προσφέρουν προυπηρεσία σε ειδικό σχολείο ούτε ακριβώς ως δάσκαλοι γενικής αλλά βρίσκονται στη γενική τάξη συμβάλλοντας καθοριστικά. Η δουλειά τους είναι κάτι ξεχωριστό και όχι εύκολο. Δεν μπορούν να διοριστούν δυστυχώς όμως ως εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης (με αυτή την ειδικότητα) κι γι'αυτό το λόγο θα πρέπει να αποτελεί γι' αυτούς κίνητρο η επιβράβευση της προσπάθειας τους με μοριοδότησή τους και στους δύο κλάδους όπως ίσχυε μέχρι τώρα. Πρέπει να υπάρξει η ανάλογη μέριμνα του νόμου για να συνεχίζει αυτός ο κλάδος να υποστηρίζει το γενικό σχολείο.