Στην αιτιολογική αίτηση για το άρθρο 18 του νομοσχεδίου αναφέρεται ότι "Στόχος είναι η παροχή της δυνατότητας ανανέωσης του μαθητικού πληθυσμού, που φοιτά σε Πρότυπα Σχολεία, ώστε να δίνεται έτσι η ευκαιρία σε μεγαλύτερο αριθμό μαθητών να διεκδικούν την εισαγωγή τους στον συγκεκριμένο τύπο σχολείου". Και εδώ απορώ. Ο στόχος αυτός δεν επιτυγχάνεται με την αύξηση των Προτύπων Σχολείων στην χώρα μας; Εφόσον υπάρχει η δυνατότητα για πολλούς μαθητές να φοιτήσουν σε ένα από τα σχολεία αυτά, για ποιον λόγο πρέπει οι ήδη μαθητές στα Πρότυπα, να επαναξεταστούν και στην χειρότερη των περιπτώσεων να αναγκαστούν να εγκαταλέιψουν το σχολείο και τους φίλους τους; Τα παιδιά αυτά έχουν αποδείξει την αξία τους ήδη μία φορά, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να την αποδείξουν και δεύτερη. Η διαδικασία των εξετάσεων είναι δύσκολη και κουραστική. Τα παιδιά έχουν ήδη μπει σε αυτή τη διαδικασία και θα μπουν πολλές φορές ξανά στο μέλλον. Γιατί λοιπόν, αντί να βοηθάτε τα παιδιά να προετοιμαστούν για άλλες, μελλοντικές εξετάσεις, τα υποχρεώνετε να δώσουν εξετάσεις ξανά, την στιγμή που δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος για αυτή την πράξη;
Στην αιτιολογική αίτηση για το άρθρο 18 του νομοσχεδίου αναφέρεται ότι "Στόχος είναι η παροχή της δυνατότητας ανανέωσης του μαθητικού πληθυσμού, που φοιτά σε Πρότυπα Σχολεία, ώστε να δίνεται έτσι η ευκαιρία σε μεγαλύτερο αριθμό μαθητών να διεκδικούν την εισαγωγή τους στον συγκεκριμένο τύπο σχολείου". Και εδώ απορώ. Ο στόχος αυτός δεν επιτυγχάνεται με την αύξηση των Προτύπων Σχολείων στην χώρα μας; Εφόσον υπάρχει η δυνατότητα για πολλούς μαθητές να φοιτήσουν σε ένα από τα σχολεία αυτά, για ποιον λόγο πρέπει οι ήδη μαθητές στα Πρότυπα, να επαναξεταστούν και στην χειρότερη των περιπτώσεων να αναγκαστούν να εγκαταλέιψουν το σχολείο και τους φίλους τους; Τα παιδιά αυτά έχουν αποδείξει την αξία τους ήδη μία φορά, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να την αποδείξουν και δεύτερη. Η διαδικασία των εξετάσεων είναι δύσκολη και κουραστική. Τα παιδιά έχουν ήδη μπει σε αυτή τη διαδικασία και θα μπουν πολλές φορές ξανά στο μέλλον. Γιατί λοιπόν, αντί να βοηθάτε τα παιδιά να προετοιμαστούν για άλλες, μελλοντικές εξετάσεις, τα υποχρεώνετε να δώσουν εξετάσεις ξανά, την στιγμή που δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος για αυτή την πράξη;