Συμφωνω με τα αγγλικα στο νηπιαγωγειο, αλλα τι σχεση εχει ενας φιλολογος με την προσχολικη ηλικια κ την παιδαγωγικη, εξατομικευμενη κ διαφοροποιημενη διδασκαλια ενος νηπιου? Οταν μπειτε στα νηπιαγωγεια συναδελφοι των Αγγλικων κ δειτε τα χαλια του ελληνικου νηπιαγωγειου, πιστευω θα αλλξετε σταση. Νομιζετε οτι τα παιδια θα κατσουν στην καρεκλα κ θα σας ακουσουν να διδασκετε οπως σε μεγαλες ταξεις? Λαθος! Θα εχετε να αντιμετωπισετε παιδια με προβληματα που οι γονεις αρνουνται να προσκομισουν διαγνωση, χωρις προφορικο λογο, με διασπαση προσοχης, τπερκινητικοτητα κ προβληματα συμπεριφορας κ εσεις θα πατε να τους μαθετε αγγλικα. Η διδασκαλια των αγγλικων ειναι κατι που καλλιστα μπορουν να το κανουν οι νηπιαγωγοι καθως εχουν ενα σωρο πτυχια ξενων γλωσσων κ το πιο σημαντικο ειναι οτι εχουν παιδαγωγικη καταρτιση. Κ αυτο δεν ειναι κατι που το κατεχεις παιρνοντας ενα επιπλεον μαθημα στο πανεπιστημιο.
Συμφωνω με τα αγγλικα στο νηπιαγωγειο, αλλα τι σχεση εχει ενας φιλολογος με την προσχολικη ηλικια κ την παιδαγωγικη, εξατομικευμενη κ διαφοροποιημενη διδασκαλια ενος νηπιου? Οταν μπειτε στα νηπιαγωγεια συναδελφοι των Αγγλικων κ δειτε τα χαλια του ελληνικου νηπιαγωγειου, πιστευω θα αλλξετε σταση. Νομιζετε οτι τα παιδια θα κατσουν στην καρεκλα κ θα σας ακουσουν να διδασκετε οπως σε μεγαλες ταξεις? Λαθος! Θα εχετε να αντιμετωπισετε παιδια με προβληματα που οι γονεις αρνουνται να προσκομισουν διαγνωση, χωρις προφορικο λογο, με διασπαση προσοχης, τπερκινητικοτητα κ προβληματα συμπεριφορας κ εσεις θα πατε να τους μαθετε αγγλικα. Η διδασκαλια των αγγλικων ειναι κατι που καλλιστα μπορουν να το κανουν οι νηπιαγωγοι καθως εχουν ενα σωρο πτυχια ξενων γλωσσων κ το πιο σημαντικο ειναι οτι εχουν παιδαγωγικη καταρτιση. Κ αυτο δεν ειναι κατι που το κατεχεις παιρνοντας ενα επιπλεον μαθημα στο πανεπιστημιο.