Κυρία Υπουργέ,
Σας παρακαλώ μη μας εγκλωβίσετε στη μονόπλευρη ενασχόληση των δύο εξεταζόμενων μαθημάτων που όλοι γνωρίζουμε ότι θα γίνει στόχος μας στην γ΄ γυμνασίου εάν εφαρμοστεί το Άρθρο 18.
Τα υπόλοιπα μαθήματα θα βρεθούν σε δεύτερη μοίρα και η εκπαίδευση θα χάσει τον πολύπλευρο χαρακτήρα της.
Εάν περάσουμε τις εξετάσεις αλλά αποφοιτήσουμε με 14 ή 15 θα είμαστε περισσότερο άριστοί από τώρα ;;;;;
Το αποτέλεσμα μιας τέτοιας διαδικασίας θα μας φορτώσει με άγχος το οποίο έχουμε ξαναφορτωθεί ως μαθητές της ΣΤ' δημοτικού.
Επιπλέον ας μην ξεχνάμε ότι αφενός κάθε χρόνο δίνετε μια δεύτερη ευκαιρία σε μαθητές της γ γυμνασίου να συμμετέχουν σε εξετάσεις για την εισαγωγή τους σε πρότυπα λύκεια και αφετέρου αυξάνεται τα πρότυπα σχολεία ώστε να μπορούν να φοιτήσουν περισσότεροι μαθητές.
Σας παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας την άποψη μου και να διορθώσετε την αδικία του άρθρου 18.
Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να συμμετέχω στις αποφάσεις που θα πάρετε για το μέλλον μου!
Μαθήτρια Πρότυπου Γυμνασίου Αναβρύτων
Κυρία Υπουργέ, Σας παρακαλώ μη μας εγκλωβίσετε στη μονόπλευρη ενασχόληση των δύο εξεταζόμενων μαθημάτων που όλοι γνωρίζουμε ότι θα γίνει στόχος μας στην γ΄ γυμνασίου εάν εφαρμοστεί το Άρθρο 18. Τα υπόλοιπα μαθήματα θα βρεθούν σε δεύτερη μοίρα και η εκπαίδευση θα χάσει τον πολύπλευρο χαρακτήρα της. Εάν περάσουμε τις εξετάσεις αλλά αποφοιτήσουμε με 14 ή 15 θα είμαστε περισσότερο άριστοί από τώρα ;;;;; Το αποτέλεσμα μιας τέτοιας διαδικασίας θα μας φορτώσει με άγχος το οποίο έχουμε ξαναφορτωθεί ως μαθητές της ΣΤ' δημοτικού. Επιπλέον ας μην ξεχνάμε ότι αφενός κάθε χρόνο δίνετε μια δεύτερη ευκαιρία σε μαθητές της γ γυμνασίου να συμμετέχουν σε εξετάσεις για την εισαγωγή τους σε πρότυπα λύκεια και αφετέρου αυξάνεται τα πρότυπα σχολεία ώστε να μπορούν να φοιτήσουν περισσότεροι μαθητές. Σας παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας την άποψη μου και να διορθώσετε την αδικία του άρθρου 18. Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να συμμετέχω στις αποφάσεις που θα πάρετε για το μέλλον μου! Μαθήτρια Πρότυπου Γυμνασίου Αναβρύτων