• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΥΛΟΣ Δ.' | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:25

    Είμαι Μαθηματικός , εργάζομαι ως αναπληρωτής τα δύο τελευταία χρόνια και ωρομίσθιος άλλες δύο χρονιές. Έχω λάβει μέρος σε 4 διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ είμαι επιτυχών ισάριθμες φορές και μάλιστα τις δύο τελευταίες φορές είμαι έξω από τον πίνακα διοριστέων για κλάσματα της μονάδας. Για μένα προσωπικά η δυνατότητα διορισμού μέσω του πίνακα αναπληρωτών αποτελεί μια ελπίδα διορισμού γιατί ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ δεν παρέχει καμιά απολύτως εγγύηση ή αξιοπιστία έτσι όπως λειτουργεί σήμερα. Πως είναι δυνατόν σε μια άσκηση μαθηματικών που βαθμολογείται με 16 μονάδες επειδή είχε ένα ασήμαντο λάθος ο Α βαθμολογητής να δώσει 15 μονάδες ενώ ο Β βαθμολογητής μόνο 2; Στον προηγούμενο διαγωνισμό, αν ο Α βαθμολογητής έβαζε βαθμό 91 αντί για 92 και ο Β όπως και ο Γ άφηναν τον αρχικό τους βαθμό 79 θα ήμουν στους πρώτους 100. Γιατί να υπάρχουν εξεταστές υπερβολικά ελαστικοί και αντίθετα άλλοι υπερβολικά αυστηροί; Γιατί να μην υπάρχει ένας ενιαίος τρόπος βαθμολόγησης; Γιατί να ευνοείται ο υποψήφιος που το γραπτό του τυχαίνει να δοθεί σε ελαστικούς διορθωτές ενώ να καταδικάζεται εκείνος που το γραπτό του δίδεται στους άλλους; Γιατί ο τρίτος βαθμολογητής βάζει πάντα τον κατώτερο βαθμό που του δίνει ο νόμος το δικαίωμα να βάζει; Γιατί στις πανελλήνιες εξετάσεις που βαθμολογούν καθηγητές της Β/θμιας εκπαίδευσης δεν παρατηρούνται οι αποκλίσεις αυτού του μεγέθους, ενώ όταν βαθμολογούν οι πανεπιστημιακοί με μεταπτυχιακά και διδακτορικά να παρατηρούνται όλα αυτά τα αχαρακτήριστα φαινόμενα; Όσο για την ειδική διδακτική καλύτερα ας μην πούμε τίποτα γιατί είναι κοινή πεποίθηση όλων ότι εκεί γίνονται κατάφορες αδικίες. Θα ήθελα το ΑΣΕΠ να πάρει μέτρα ώστε πρώτα να αποκαταστήσει το κύρος του και μετά δεν έχω καμιά αντίρρηση οι διορισμοί να γίνονται αποκλειστικά μέσω του ΑΣΕΠ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1. Διατήρηση του 24μήνου. Είναι πολύτιμη και απαραίτητη η προϋπηρεσία των τουλάχιστον 24 μηνών που έχουν αποκτήσει ή θα αποκτήσουν αρκετοί συνάδελφοι στα σχολεία καθώς και η προϋπόθεση μιας τουλάχιστον επιτυχίας στον ΑΣΕΠ. 2. Δημιουργία νέων πινάκων διορισμού όπου θα αθροίζονται τα μόρια προϋπηρεσίας (1μόριο για κάθε μήνα) , τα μόρια του ΑΣΕΠ (1 μόριο για κάθε μονάδα που υπερβαίνει τη βάση 55 στον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και μισό μόριο για τον προηγούμενο) τα μόρια του πτυχίου (1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από το 5) και τέλος να υπάρχει μια προσαύξηση για τους κατόχους τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών. Μέσα από αυτόν τον πίνακα θα καλούνται οι πρώτοι για την πλήρωση των θέσεων μονίμων διορισμών και οι αμέσως επόμενοι θα καλύπτουν ανάγκες αναπληρωτών ή ωρομισθίων στο κανονικό πρόγραμμα και της ΠΔΣ. Ο διαγωνισμός να γίνεται μια φορά το χρόνο. 3. Να υπάρχει μεταβατική περίοδος 4 ετών με προοδευτική μείωση του ποσοστού προσλήψεων μέσω του παλιού συστήματος και αντίστοιχα αύξησης του νέου.( 50% - 50%, 60% - 40%, 70% - 30% και 80% - 20%). 4. Τέλος πιστεύω ότι μετά τα καινούρια δεδομένα που ισχύουν για τις προσλήψεις , θα πρέπει να ιδωθεί ξανά το θέμα που αφορά την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στις σχολές του ΟΑΕΔ Όσοι από αυτούς τους συναδέλφους έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία ( 40 μήνες και άνω) θα πρέπει να απορροφηθούν σταδιακά και κατ’ εξαίρεση όλων των άλλων, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, ενώ οι υπόλοιποι να τύχουν την ίδια μεταχείριση που θα έχουν και οι άλλοι αδιόριστοι καθηγητές. Πάντως θα ήταν πέρα για πέρα άνισο και πολύ άδικο για το σύνολο των αδιόριστων εκπαιδευτικών, τις ελάχιστες αυτές «προνομιακές» θέσεις που θα δημιουργηθούν στις προσλήψεις του 2010 – 2011 ή στην μεταβατική περίοδο εφαρμογής του νέου συστήματος, να τις καταλάβουν οι συνάδελφοι αυτοί και όχι εκείνοι που πραγματικά και επιτυχόντες του ΑΣΕΠ είναι πάρα πολλοί από αυτούς και πολύτιμη εμπειρία έχουν από πολύμηνη παρουσία μέσα σε τάξεις Λυκείων ή Γυμνασίων σε διάφορες περιοχές της χώρας.