Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη EΥΑΓΓΕΛΙΑ | 29 Απριλίου 2020, 17:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ78 ,θεωρώ ότι η Κοινωνιολογία πρέπει να εξακολουθεί να υπάρχει ως εξεταζόμενο μάθημα στην Γ΄Λυκείου ,γιατί βοηθά στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών ,στην απόδοση στους στον γραπτό λόγο βοηθώντας τους παράλληλα στο μάθημα της ΄Εκθεσης. Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης -ανασφάλειας-παθογένειας μέσα από την μελέτη των κοινωνικών προβλημάτων οι μαθητές θα είναι σε θέση να αποκτήσουν μια ορθολογική σκέψη και να εστιάσουν περισσότερο σε θέματα που μας απασχολούν άμεσα. Το μάθημα της Κοινωνιολογίας είναι αυτό που αναγνωρίζει την ταυτότητά μας και είναι το όπλο μας για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις της ζωής. Στο δια ταύτα,το μάθημα της Κοινωνιολογίας μπορεί και πρέπει να ενταχθεί ως πανελλαδικό εξεταζόμενο μάθημα ανάλογα με την σχολή και με το τμήμα που επιθυμεί ο μαθητής .