Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη M.P. | 29 Απριλίου 2020, 17:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα υπουργέ θέλω να εκφράσω την άποψή μου για το νομοσχέδιο και σχετικά με τη δ/θμια εκπαίδευση. Πρώτα από όλα για το <> μάθημα. Πρέπει να τοποθετούμε τον εαυτό μας στη θέση των παιδιών σε οποιαδήποτε αλλαγή προσπαθούμε να κάνουμε στην παιδεία. Τελείωσα το λύκειο τη δεκαετία του ’90 και όλοι μας διαβάζαμε φυσικά τα μαθήματα της δέσμης. Όποιος ενδιαφερόταν για να περάσει στη σχολή δε διάβαζε της γενικής παιδείας. Το σύστημα την τελευταία δεκαετία οδεύει σε στιλ δεσμών του ’80 και του ’90. Η αφαιρετική ικανότητα γνώσης έχει αποκτηθεί από το γυμνάσιο και από την Α και Β λυκείου. Πλέον ο μαθητής στην Γ λυκείου είναι συνειδητοποιημένος για την επιλογή της κατεύθυνσης και δεν αναζητά πειραματισμούς για το διάβασμά του. Μετά όσον αφορά τα 7ωρα. Όλοι ευαγγελιζόμαστε να σταματήσει η παραπαιδεία. Φέτος μετά από πολλά χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση έγινε εμβάθυνση της ύλης στα μαθήματα που δίδαξα στο λύκειο και αυτό φάνηκε από την παρακολούθηση των μαθητών. Τέλος να αναφερθώ στα λατινικά τα οποία διδάσκονται μόνο στις φιλολογικές σχολές και πουθενά αλλού. Η κοινωνιολογία είναι μάθημα και στις οικονομικές αλλά και στις θεωρητικές σχολές.