Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Σχετικά με το άρθρο 18 δυσκολεύομαι να κατανοήσω την αναγκαιότητα και τι θα εξυπηρετήσει η επανάληψη των εισαγωγικών εξετάσεων αυτή τη φορά για το λύκειο. Νομίζω ότι κανένας μαθητής και Γονέας δεν θα επέλεγε να μπεί στην διαδικασία επίπονων εξετάσεων για παιδιά 6ης δημοτικού (τότε) για τα συγκεκριμένα σχολεία αν γνώριζε εξαρχής αυτό που πάτε να ψηφίσετε.
Οι μαθητές (τα παιδιά μας) δεν είναι πειραματόζωα σας.
Χρειάζονται σταθερότητα στην εκπαίδευση αλλά ίσως και το ποιο σημαντικό απ όλα σταθερό περιβάλλον για να μπορέσουν να αναπτυχθούν σωστά.
Για αυτό λοιπόν θα ήθελα να σας παρακαλέσω να ξαναδείτε το συγκεκριμένο άρθρο και να έρθετε στην θέση των μαθητών οι οποίοι δεν έκλεψαν από κάποιον την εισαγωγή τους για να ξανά εξεταστούν μήπως και δεν ήταν άξιοι τελικά.
Με εκτίμηση
Σταμάτης Χυτήρης
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Σχετικά με το άρθρο 18 δυσκολεύομαι να κατανοήσω την αναγκαιότητα και τι θα εξυπηρετήσει η επανάληψη των εισαγωγικών εξετάσεων αυτή τη φορά για το λύκειο. Νομίζω ότι κανένας μαθητής και Γονέας δεν θα επέλεγε να μπεί στην διαδικασία επίπονων εξετάσεων για παιδιά 6ης δημοτικού (τότε) για τα συγκεκριμένα σχολεία αν γνώριζε εξαρχής αυτό που πάτε να ψηφίσετε. Οι μαθητές (τα παιδιά μας) δεν είναι πειραματόζωα σας. Χρειάζονται σταθερότητα στην εκπαίδευση αλλά ίσως και το ποιο σημαντικό απ όλα σταθερό περιβάλλον για να μπορέσουν να αναπτυχθούν σωστά. Για αυτό λοιπόν θα ήθελα να σας παρακαλέσω να ξαναδείτε το συγκεκριμένο άρθρο και να έρθετε στην θέση των μαθητών οι οποίοι δεν έκλεψαν από κάποιον την εισαγωγή τους για να ξανά εξεταστούν μήπως και δεν ήταν άξιοι τελικά. Με εκτίμηση Σταμάτης Χυτήρης