Σε σχέση με την εισαγωγή εξετάσεων από την Γ’ Γυμνασίου στην Α’ Λυκείου στα Πρότυπα σχολεία, δεν υπάρχει λογική που να στηρίζει αυτήν την απόφαση. Οι μαθητές που ήδη φοιτούν στις Α’ και Β’ τάξεις έχουν περάσει την σκληρή προετοιμασία, το άγχος και την αγωνία των εξετάσεων, καλούνται να ξαναδώσουν εξετάσεις για να παραμείνουν στο σχολείο τους. Ένα Πρότυπο σχολείο πολύ απαιτητικό, ανταγωνιστικό και υψηλού επιπέδου στη φοίτηση των μαθητών. Είναι σαν να αμφισβητείται από το Υπουργείο Παιδείας, όλη η δουλειά, η οργάνωση και οι εκπαιδευτικές διαδικασίες που ακολουθούν τα Πρότυπα σχολεία που φοιτούν οι άριστοι μαθητές.
Οι εισαγωγικές εξετάσεις στην Α’ Λυκείου, το μόνο που μπορούν να επιφέρουν είναι άγχος και αγωνία στους μαθητές και στις οικογένειές τους και άνθιση της παραπαιδείας, εφόσον για να προετοιμαστούν πολύ καλά τα παιδιά θα κάνουν πάλι πολλές ώρες φροντιστήριο με όλες τις οικονομικές επιβαρύνσεις για τις οικογένειές τους.
Η αρμόδια Επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη όλες τα σχόλια που έχουν γραφτεί και που θα γραφτούν σ’ αυτό το θέμα, θα πρέπει να αναθεωρήσει άμεσα αυτήν απόφαση.
Σε σχέση με την εισαγωγή εξετάσεων από την Γ’ Γυμνασίου στην Α’ Λυκείου στα Πρότυπα σχολεία, δεν υπάρχει λογική που να στηρίζει αυτήν την απόφαση. Οι μαθητές που ήδη φοιτούν στις Α’ και Β’ τάξεις έχουν περάσει την σκληρή προετοιμασία, το άγχος και την αγωνία των εξετάσεων, καλούνται να ξαναδώσουν εξετάσεις για να παραμείνουν στο σχολείο τους. Ένα Πρότυπο σχολείο πολύ απαιτητικό, ανταγωνιστικό και υψηλού επιπέδου στη φοίτηση των μαθητών. Είναι σαν να αμφισβητείται από το Υπουργείο Παιδείας, όλη η δουλειά, η οργάνωση και οι εκπαιδευτικές διαδικασίες που ακολουθούν τα Πρότυπα σχολεία που φοιτούν οι άριστοι μαθητές. Οι εισαγωγικές εξετάσεις στην Α’ Λυκείου, το μόνο που μπορούν να επιφέρουν είναι άγχος και αγωνία στους μαθητές και στις οικογένειές τους και άνθιση της παραπαιδείας, εφόσον για να προετοιμαστούν πολύ καλά τα παιδιά θα κάνουν πάλι πολλές ώρες φροντιστήριο με όλες τις οικονομικές επιβαρύνσεις για τις οικογένειές τους. Η αρμόδια Επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη όλες τα σχόλια που έχουν γραφτεί και που θα γραφτούν σ’ αυτό το θέμα, θα πρέπει να αναθεωρήσει άμεσα αυτήν απόφαση.