Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χρύσα Ξακοπούλου | 29 Απριλίου 2020, 17:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Περιμένετε από εμάς, γονείς και εκπαιδευτικούς, να σας αποδείξουμε πόσο αντιπαιδαγωγική είναι η αύξηση του αριθμού των παιδιών ανά δάσκαλο? Μια μικρή αναζήτηση στο google θα σας αποδείκνυε περίτρανα το τραγικό και εγκληματικό σας σφάλμα, εις βάρος των παιδιών. Είναι πολύ απλό και πολύ πιο εύκολο στην κατανόηση από το σκοιλ ελικικου! Δοκιμάστε το! Μια πρώτη εικόνα για να καταλάβετε το αίσχος που πάτε να κάνετε! https://data.oecd.org/teachers/students-per-teaching-staff.htm Tον Ιανουάριο του 2019, ψηφίστηκε η τροπολογία για τη ΜΕΙΩΣΗ των μαθητών ανά τμήμα, τροπολογία που ψηφίστηκε και από τη ΝΔ, κι έρχεστε μέσα σε έναν μόλις χρόνο να ανατρέψετε τα πάντα, δείχνοντας εντελώς αναξιόπιστη και αναξιόπιστοι! Δεν μπορεί να είναι αποδεκτός ο ελάχιστος αριθμός ανά τμήμα των 20 παιδιών! Δεν μπορεί να επιχειρείτε να αλλάξουν οι δομές των υπαρχόντων σχολείων και ομάδων παιδιών και εκπαιδευτικών που δουλεύουν αποτελεσματικά μέχρι τώρα για να σχηματίσετε νέα τμήματα των 26-27 μαθητών! Είναι καταστροφή χωρίς κανένα επιστημονικό επιχείρημα και κανέναν απολύτως εκπαιδευτικό σκοπό!