Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαραντίδης Φώτιος | 29 Απριλίου 2020, 18:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι δυνατόν την σημερινή εποχή να μην έχει αναγνωριστεί η αναγκαιότητα των Μαθηματικών (Μοντελοποίηση και Στοχαστικά) στον τομέα Υγείας.Αυτοί που πρότειναν την μη εξέταση των Μαθηματικών από την κατεύθυνση Υγείας δεν ζουν στον πλανήτη Γη. Όλος ο κόσμος μιλάει για μοντέλα και στατιστικά για την πανδημία και αυτοί συνεχίζουν το λάθος που έκαναν παλαιότερες επιτροπές. Επίσης είναι δυνατόν να μπαίνουν Βιολόγοι και Χημικοί χωρίς γνώση Μαθηματικών. Ας ρωτήσουν τους Πανεπιστημιακούς καθηγητές ποιες γνώσεις πρέπει να έχουν οι νέοι φοιτητές τους. Το θέμα δεν είναι να έχουμε μόνο 4 εξεταζόμενα μαθήματα αλλά το τι προαπαιτούμενες γνώσεις πρέπει να έχουν οι νέοι φοιτητές, γιατί κακά τα ψέματα ότι δεν εξετάζεται πανελλαδικά σβήνει. Επίσης είναι δυνατόν να βγαίνουν δάσκαλοι χωρίς γνώσεις Μαθηματικών. Φτάνει το κακό που έγινε την δεκαετία του 80 και ολόκληρη γενιά δεν ξέρει μαθηματικά. Το θέμα δεν είναι να γίνει μια μεταρρύθμιση για να πουν ότι η υπουργός έκανε μια μεταρρύθμιση αλλά να γίνει η χρήσιμη μεταρρύθμιση