ΑΡΘΡΟ 13
ΑΠΟ ΓΟΝΕΑ 6/Θ Πειραματικού Δημοτικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Προσπαθώ να καταλάβω για ποιο λόγο το ΠΣΠΑ μετατρέπετε σε «Πρότυπο» και αντιστοίχως δημιουργούνται νέες διασυνδέσεις ή παραμένουν ήδη υφιστάμενες πειραματικών σχολείων, που δεν έχει καμία σινάφια το δημοτικό με το γυμνάσιο και το λύκειο που βρίσκονται σε διαφορετικές περιοχές το ένα από το άλλο. Ποιος είναι ο λόγος του να αλλάξουμε ένα σχολείο που επί 91 χρόνια επιτυγχάνει υψηλούς εκπαιδευτικούς στόχους και σχέσεις μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείου πολύ ισχυρές;
Ποιόν παιδαγωγικό σκοπό εξυπηρετεί ένα τέτοιο εγχείρημα;
Σε ποια άλλη γωνιά αυτού του πλανήτη σε ένα σχολείο όπου συστεγάζονται δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο, φοιτούν σε μια δωδεκαετία άλλα παιδιά από την πρώτη έως την έκτη δημοτικού, άλλα παιδιά στο γυμνάσιο και άλλα στο λύκειο; Για ποιο λόγο ένας γονιός να επιλέξει το δημοτικό του ΠΣΠΑ σπαταλώντας χρόνο, χρήμα και ατελείωτο άγχος γνωρίζοντας ότι είναι πολύ πιθανόν να ψάχνει για το παιδί του νέο σχολείο για το γυμνάσιο; Και αν είναι αυτό ανεξήγητο, πληροφορήστε μας το λόγο που ένας γονιός θα αλλάξει σχολείο στο παιδί του και από το δημοτικό που ήδη φοιτά θα διαλέξει το γυμνάσιο του ΠΣΠΑ, γνωρίζοντας ότι σε τρία χρόνια μπορεί να ψάχνει πάλι να βρει λύκειο για το παιδί του;
Με λίγα λόγια, κάθε χρόνο, το κοινό προαύλιο του επί 91 χρόνια συστεγαζόμενου δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου θα έχει διαφορετικούς συνπροαυλιζόμενους που θα συστήνονται, μη γνωρίζοντας αν θα είναι στο ίδιο προαύλιο και την επόμενη χρονιά. Οι δε φιλίες που θα δημιουργήσει το κάθε παιδί κατά το σχολικό του βίο θα είναι στη σφαίρα της φαντασίας.
Και ας επανέλθουμε στο βασικό ερώτημα, ποιόν παιδαγωγικό σκοπό εξυπηρετεί αυτό το εγχείρημα;
Η απάντηση είναι ΚΑΝΕΝΑΝ.
Συμπεριφέρεστε στο ΠΣΠΑ όχι ως πειραματικό σχολείο όπως είναι και ο πραγματικός του χαρακτήρας, αλλά ως πείραμα καταδικασμένο να αποτύχει πριν καν ξεκινήσει, και στους γονείς και στα παιδιά που έχουν την τιμή να φοιτούν ως πειραματόζωα. Δεν μπορείτε να παίζετε με τον ψυχισμό των παιδιών που είτε ήδη φοιτούν σε αυτό το σχολείο είτε θα φοιτήσουν στο μέλλον, ούτε με τα νεύρα, τη διάθεση και το άγχος των γονιών τους που το μόνο που ζητούν για το παιδί τους είναι ένα σωστό και σταθερό σχολικό περιβάλλον.
Σε κάθε περίπτωση, η διατήρηση της διασύνδεσης του Πειραματικού Δημοτικού του Πανεπιστημίου Αθηνών με το Γυμνάσιο και αντίστοιχα το Λύκειο δεν πρέπει να καταργηθεί.
ΑΡΘΡΟ 13 ΑΠΟ ΓΟΝΕΑ 6/Θ Πειραματικού Δημοτικού Πανεπιστημίου Αθηνών Προσπαθώ να καταλάβω για ποιο λόγο το ΠΣΠΑ μετατρέπετε σε «Πρότυπο» και αντιστοίχως δημιουργούνται νέες διασυνδέσεις ή παραμένουν ήδη υφιστάμενες πειραματικών σχολείων, που δεν έχει καμία σινάφια το δημοτικό με το γυμνάσιο και το λύκειο που βρίσκονται σε διαφορετικές περιοχές το ένα από το άλλο. Ποιος είναι ο λόγος του να αλλάξουμε ένα σχολείο που επί 91 χρόνια επιτυγχάνει υψηλούς εκπαιδευτικούς στόχους και σχέσεις μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείου πολύ ισχυρές; Ποιόν παιδαγωγικό σκοπό εξυπηρετεί ένα τέτοιο εγχείρημα; Σε ποια άλλη γωνιά αυτού του πλανήτη σε ένα σχολείο όπου συστεγάζονται δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο, φοιτούν σε μια δωδεκαετία άλλα παιδιά από την πρώτη έως την έκτη δημοτικού, άλλα παιδιά στο γυμνάσιο και άλλα στο λύκειο; Για ποιο λόγο ένας γονιός να επιλέξει το δημοτικό του ΠΣΠΑ σπαταλώντας χρόνο, χρήμα και ατελείωτο άγχος γνωρίζοντας ότι είναι πολύ πιθανόν να ψάχνει για το παιδί του νέο σχολείο για το γυμνάσιο; Και αν είναι αυτό ανεξήγητο, πληροφορήστε μας το λόγο που ένας γονιός θα αλλάξει σχολείο στο παιδί του και από το δημοτικό που ήδη φοιτά θα διαλέξει το γυμνάσιο του ΠΣΠΑ, γνωρίζοντας ότι σε τρία χρόνια μπορεί να ψάχνει πάλι να βρει λύκειο για το παιδί του; Με λίγα λόγια, κάθε χρόνο, το κοινό προαύλιο του επί 91 χρόνια συστεγαζόμενου δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου θα έχει διαφορετικούς συνπροαυλιζόμενους που θα συστήνονται, μη γνωρίζοντας αν θα είναι στο ίδιο προαύλιο και την επόμενη χρονιά. Οι δε φιλίες που θα δημιουργήσει το κάθε παιδί κατά το σχολικό του βίο θα είναι στη σφαίρα της φαντασίας. Και ας επανέλθουμε στο βασικό ερώτημα, ποιόν παιδαγωγικό σκοπό εξυπηρετεί αυτό το εγχείρημα; Η απάντηση είναι ΚΑΝΕΝΑΝ. Συμπεριφέρεστε στο ΠΣΠΑ όχι ως πειραματικό σχολείο όπως είναι και ο πραγματικός του χαρακτήρας, αλλά ως πείραμα καταδικασμένο να αποτύχει πριν καν ξεκινήσει, και στους γονείς και στα παιδιά που έχουν την τιμή να φοιτούν ως πειραματόζωα. Δεν μπορείτε να παίζετε με τον ψυχισμό των παιδιών που είτε ήδη φοιτούν σε αυτό το σχολείο είτε θα φοιτήσουν στο μέλλον, ούτε με τα νεύρα, τη διάθεση και το άγχος των γονιών τους που το μόνο που ζητούν για το παιδί τους είναι ένα σωστό και σταθερό σχολικό περιβάλλον. Σε κάθε περίπτωση, η διατήρηση της διασύνδεσης του Πειραματικού Δημοτικού του Πανεπιστημίου Αθηνών με το Γυμνάσιο και αντίστοιχα το Λύκειο δεν πρέπει να καταργηθεί.