Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Eλένη Παπαδοπούλου | 29 Απριλίου 2020, 18:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να τοποθετηθώ ως θεολόγος και μητέρα υποψήφιας Πανελληνίων, όσο αφορά στην αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά, με ένα απόσπασμα από το 5 κεφάλαιο της κοινωνιολογίας που αφορά την εκπαίδευση, σελ 91. Εκεί λοιπόν αναφέρονται οι στόχοι της μάθησης σύμφωνα με τη Διεθνή Επιτροπή της UNESCO: α) να μάθει το άτομο πώς να μαθαινει, δηλαδή πως να αποκτά τα εργαλεία της κατανόησης του κόσμου β)να του μάθει πώς να ενεργεί, ωστε να είναι παραγωγικό στο χώρο του γ)να του μάθει πώς να ζει με τους άλλους... δ)να του μάθει πώς να υπάρχει.... Η κοινωνιολογία κινείται προς αυτή την κατεύθυνση και για μενα τη σωστή.....