Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΥΛΟΣ - ΒΙΟΛΟΓΟΣ | 29 Απριλίου 2020, 18:14
Εάν το υπουργείο θέλει να φτιάξει ένα σύστημα προοπτικής δεκαετιών που κανείς δε θα θέλει εύκολα να αλλάξει, ας προσέξει την αναλυτική άποψη του συναδέλφου όπως παρουσιάζεται στον σύνδεσμο: https://ptsiotakis.blogspot.com/2016/09/blog-post_18.html την οποία όπως κι άλλοι προσυπογράφω. Η μόνη "ουσιαστική" διαφωνία μου με τις απόψεις που παρουσιάζονται από τον κ. Παναγιώτη Τσιωτάκη είναι ο αριθμός των ωρών που θα διδάσκονται τα πανελλαδικά μαθήματα της Γ Λυκείου που θα πρέπει να είναι 5-6 ώρες με εξαίρεση την Έκθεση/Γλώσσα που μπορεί να είναι 4ωρο μάθημα. Νομίζω φυσικά ότι αυτό δεν είναι μείζον. Μελετήστε πόσες αδυναμίες θα διορθωθούν με αυτόν τον τρόπο. Θα σας δώσω ένα απλό παράδειγμα: με το φετινό σύστημα προβλέπεται με βεβαιότητα-ας μου επιτραπεί η βεβαιότητα-ότι την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά θα αδειάσουν τα αμφιθέατρα της νοσηλευτικής κ.α. πρώην τεχνολογικών τμημάτων του τομέα Υγείας. Εν μέσω πανδημίας -ας σκεφτούμε για το μέλλον - από πού θα αντλούν εξειδικευμένο προσωπικό τα νοσοκομεία; από Πανεπιστήμια ή κατ' ανάγκη από ΙΕΚ; Με την εξέταση σε 5 μαθήματα πέραν του ότι ξεπερνιούνται οι άχαρες και ίσως συντεχνιακές διαφωνίες μεταξύ επιστημονικών κλάδων που κρατούν χρόνια, επιτυγχάνεται ο προφανώς ανώτερος σκοπός να δίνεται η δυνατότητα στους υποψηφίους φοιτητές να πετύχουν σε κάποια σχολή που πραγματικά τους ενδιαφέρει, αφού με το σύστημα που σας προτείνουμε θα ανοίξουν κατά πολύ τα επιστημονικά πεδία. Δώστε λίγο χρόνο να επεξεργαστείτε αυτές τις σκέψεις, η κυβέρνηση γενικά και ο πρωθυπουργός έχει αποδείξει ότι μπορεί να ακούει και εφόσον αξίζει να πράττει.