Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Θα ήθελα να εκφράσω τον προβληματισμό μου για μία παρενέργεια της “στοχοποίησης” των ήδη φοιτούντων μαθητών στην Α΄& Β΄ τάξη των υπαρχόντων 5 Προτύπων Γυμνασίων της χώρας. Ειδικότερα θα ήθελα να θίξω το θέμα της σχέσης που θα διαμορφωθεί μεταξύ μαθητών και καθηγητών την επόμενη σχολική χρονιά. Πώς και γιατί θα δεχθούν οι μαθητές να διδαχθούν και να αξιολογηθούν από καθηγητές των οποίων η ευθυκρισία και η ικανότητα αξιολόγησης αμφισβητείται ευθέως από το νέο νομοσχέδιο;
Αλλιώς πώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι οι μαθητές των εν λόγω καθηγητών είναι οι μόνοι που θα κληθούν να δώσουν εξετάσεις προκειμένου να κριθεί η επάρκειά τους για να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους στα σχολεία που ήδη φοιτούν;
Με εκτίμηση,
Μάριος Μηλιάδης
Φαρμακοποιός
Απόφοιτος Βαρβακείου (με εισαγωγικές εξετάσεις άπαξ!)
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Θα ήθελα να εκφράσω τον προβληματισμό μου για μία παρενέργεια της “στοχοποίησης” των ήδη φοιτούντων μαθητών στην Α΄& Β΄ τάξη των υπαρχόντων 5 Προτύπων Γυμνασίων της χώρας. Ειδικότερα θα ήθελα να θίξω το θέμα της σχέσης που θα διαμορφωθεί μεταξύ μαθητών και καθηγητών την επόμενη σχολική χρονιά. Πώς και γιατί θα δεχθούν οι μαθητές να διδαχθούν και να αξιολογηθούν από καθηγητές των οποίων η ευθυκρισία και η ικανότητα αξιολόγησης αμφισβητείται ευθέως από το νέο νομοσχέδιο; Αλλιώς πώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι οι μαθητές των εν λόγω καθηγητών είναι οι μόνοι που θα κληθούν να δώσουν εξετάσεις προκειμένου να κριθεί η επάρκειά τους για να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους στα σχολεία που ήδη φοιτούν; Με εκτίμηση, Μάριος Μηλιάδης Φαρμακοποιός Απόφοιτος Βαρβακείου (με εισαγωγικές εξετάσεις άπαξ!)