Είμαι γονέας παιδιού Α'γυμνασίου σε πρότυπο γυμνάσιο και θεωρώ ότι θα ήταν λάθος να υποβάλλουμε τα παιδιά που φοιτούν ήδη σε πρότυπα γυμνάσια σε εκ νέου εξετάσεις για την εισαγωγή τους στο λύκειο του ιδίου σχολείου. Πρώτον, με αυτό υποτιμάται το εκπαιδευτικό έργο που γίνεται μέσα στο σχολείο (και το γυμνάσιο και το λύκειο). Δεύτερον, τίθεται σε κίνδυνο η ήδη ευθραυστη ψυχολογία του μαθητή ο οποίος έχει ήδη αλλάξει περιβάλλον μία φορά (και ότι συνεπάγεται αυτό). Τέλος, αν όντως θέλουμε να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης στα πρότυπα γυμνάσια, ας βρούμε κάποιο τρόπο αξιολόγησης των καθηγητών των εν λόγω σχολείων και όχι να αναγκάζουμε τα παιδιά να δίνουν συνεχώς εξετάσεις υποβάλλοντας τους σε συνθήκες άγχους σε μία τόσο κρίσιμη χρονικά στιγμή,
Με εκτίμηση
Γεωργία Γουρδομιχάλη (εκπαιδευτικός)
Είμαι γονέας παιδιού Α'γυμνασίου σε πρότυπο γυμνάσιο και θεωρώ ότι θα ήταν λάθος να υποβάλλουμε τα παιδιά που φοιτούν ήδη σε πρότυπα γυμνάσια σε εκ νέου εξετάσεις για την εισαγωγή τους στο λύκειο του ιδίου σχολείου. Πρώτον, με αυτό υποτιμάται το εκπαιδευτικό έργο που γίνεται μέσα στο σχολείο (και το γυμνάσιο και το λύκειο). Δεύτερον, τίθεται σε κίνδυνο η ήδη ευθραυστη ψυχολογία του μαθητή ο οποίος έχει ήδη αλλάξει περιβάλλον μία φορά (και ότι συνεπάγεται αυτό). Τέλος, αν όντως θέλουμε να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης στα πρότυπα γυμνάσια, ας βρούμε κάποιο τρόπο αξιολόγησης των καθηγητών των εν λόγω σχολείων και όχι να αναγκάζουμε τα παιδιά να δίνουν συνεχώς εξετάσεις υποβάλλοντας τους σε συνθήκες άγχους σε μία τόσο κρίσιμη χρονικά στιγμή, Με εκτίμηση Γεωργία Γουρδομιχάλη (εκπαιδευτικός)