Η αξιολόγηση εκπαιδευτικών είναι αναγκαία συνοδευόμενη βέβαια από αμερόληπτη και αξιοκρατική επιλογή διευθυντών σχολείων και γενικά στελεχών εκπαίδευσης (το πιο καλό θα ήταν μέσω ΑΣΕΠ). Οι εκπαιδευτικοί που είναι στην "κλίκα" του διευθυντή ή του στελέχους καθώς και αυτοί που είναι "γλύφτες" έχουν ισχυρή πιθανότητα να έχουν καλή αξιολόγηση. Συνεπώς ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αξιολογείται με τα κριτήρια που θα θέτει ο νόμος - και μόνο με αυτά - από ικανούς επιστημονικά και επαρκείς αξιολογητές (θα πρέπει να τονιστεί ότι κάποια μονοετή μεταπτυχιακά από Ιταλία κλπ. ενώ δίνουν μόρια επιλογής είναι ιδιαίτερα αμφίβολο αν κάποιος "κόπιασε" έστω και λίγο να τα πάρει). Επίσης η αξιολόγηση θα πρέπει να έχει χαρακτήρα βελτίωσης απόδοσης του εκπαιδευτικού και όχι τιμωρητικό έτσι ώστε ο εκπαιδευτικός να νοιώθει άνετα στην δουλειά του.
Η αξιολόγηση εκπαιδευτικών είναι αναγκαία συνοδευόμενη βέβαια από αμερόληπτη και αξιοκρατική επιλογή διευθυντών σχολείων και γενικά στελεχών εκπαίδευσης (το πιο καλό θα ήταν μέσω ΑΣΕΠ). Οι εκπαιδευτικοί που είναι στην "κλίκα" του διευθυντή ή του στελέχους καθώς και αυτοί που είναι "γλύφτες" έχουν ισχυρή πιθανότητα να έχουν καλή αξιολόγηση. Συνεπώς ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αξιολογείται με τα κριτήρια που θα θέτει ο νόμος - και μόνο με αυτά - από ικανούς επιστημονικά και επαρκείς αξιολογητές (θα πρέπει να τονιστεί ότι κάποια μονοετή μεταπτυχιακά από Ιταλία κλπ. ενώ δίνουν μόρια επιλογής είναι ιδιαίτερα αμφίβολο αν κάποιος "κόπιασε" έστω και λίγο να τα πάρει). Επίσης η αξιολόγηση θα πρέπει να έχει χαρακτήρα βελτίωσης απόδοσης του εκπαιδευτικού και όχι τιμωρητικό έτσι ώστε ο εκπαιδευτικός να νοιώθει άνετα στην δουλειά του.