Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι τα παιδιά που ήδη φοιτούν στα πρότυπα σχολεία είχαν εναλλακτικές ευκαιρίες φοίτησης σε άλλα πολύ καλά σχολεία. Για παράδειγμα πολλά παιδιά είχαν λάβει ακόμα και εξαετή υποτροφία για φοίτηση σε καλά ιδιωτικά σχολεία ύστερα από εξετάσεις. Επίσης υπάρχουν μαθήτριες της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά που είχαν κληρωθεί στο δημόσιο γυμνάσιο της Ραλλείου σχολής που έχει δικό του αυτόνομο σύστημα εισαγωγής με αυτόματη προαγωγή στο Λύκειο. Όταν πέρασαν, ύστερα από εξετάσεις στο πρότυπο γυμνάσιο, προτίμησαν τη φοίτησή τους σε αυτό σε σχέση με τις άλλες εναλλακτικές που είχαν γνωρίζοντας ότι θα φοιτήσουν εκεί και στο Λύκειο. Τώρα έρχεστε να βάλετε επαναληπτικές εξετάσεις με το έτσι θέλω χωρίς να λαμβάνετε υπόψη την πτυχή αυτή, υποβάλλοντας σε απίστευτη ταλαιπωρία τις οικογένειές μας.
Ασφαλώς, το άρθρο είναι συνολικά προβληματικό όχι μόνο για τα παιδιά που ήδη φοιτούν καθώς είναι αντιπαιδαγωγικό και ουσιαστικά μηδενίζει τον ρόλο του πρότυπου γυμνασίου που το μετατρέπει σε αρένα. Και μην ξεχνάτε ότι πάνω από το 90% των μαθητών στα πρότυπα παίρνουν αριστείο.
Ένα τελευταίο ερώτημα: ποιος μαθητής πρότυπου γυμνασίου θα παρακολουθεί τους ομίλους και τις άλλες καινοτόμες δράσεις που είναι εκτός σχολικού ωραρίου - προαιρετικές τη στιγμή που θα πρέπει να προετοιμαστεί για να εξασφαλίσει το αυτοδίκαιο για όλους τους υπόλοιπους μαθητές της χώρας δικαίωμα να συνεχίσει στο συνδεδεμένο με το γυμνάσιο τους λύκειο;
Πρόκειται για ένα αψυχολόγητο άρθρο...Δείχνει προχειρότητα, έλλειψη σεβασμού στις οικογένειες και στα παιδιά μας και αντιμετωπίζει με μίσος αυτούς που προσπαθούν.
Πρέπει να αποσυρθεί η διάταξη για επαναληπτικές εξετάσεις στην Α λυκείου για τους νυν και μελλοντικούς μαθητές των πρότυπων γυμνασίων .
Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι τα παιδιά που ήδη φοιτούν στα πρότυπα σχολεία είχαν εναλλακτικές ευκαιρίες φοίτησης σε άλλα πολύ καλά σχολεία. Για παράδειγμα πολλά παιδιά είχαν λάβει ακόμα και εξαετή υποτροφία για φοίτηση σε καλά ιδιωτικά σχολεία ύστερα από εξετάσεις. Επίσης υπάρχουν μαθήτριες της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά που είχαν κληρωθεί στο δημόσιο γυμνάσιο της Ραλλείου σχολής που έχει δικό του αυτόνομο σύστημα εισαγωγής με αυτόματη προαγωγή στο Λύκειο. Όταν πέρασαν, ύστερα από εξετάσεις στο πρότυπο γυμνάσιο, προτίμησαν τη φοίτησή τους σε αυτό σε σχέση με τις άλλες εναλλακτικές που είχαν γνωρίζοντας ότι θα φοιτήσουν εκεί και στο Λύκειο. Τώρα έρχεστε να βάλετε επαναληπτικές εξετάσεις με το έτσι θέλω χωρίς να λαμβάνετε υπόψη την πτυχή αυτή, υποβάλλοντας σε απίστευτη ταλαιπωρία τις οικογένειές μας. Ασφαλώς, το άρθρο είναι συνολικά προβληματικό όχι μόνο για τα παιδιά που ήδη φοιτούν καθώς είναι αντιπαιδαγωγικό και ουσιαστικά μηδενίζει τον ρόλο του πρότυπου γυμνασίου που το μετατρέπει σε αρένα. Και μην ξεχνάτε ότι πάνω από το 90% των μαθητών στα πρότυπα παίρνουν αριστείο. Ένα τελευταίο ερώτημα: ποιος μαθητής πρότυπου γυμνασίου θα παρακολουθεί τους ομίλους και τις άλλες καινοτόμες δράσεις που είναι εκτός σχολικού ωραρίου - προαιρετικές τη στιγμή που θα πρέπει να προετοιμαστεί για να εξασφαλίσει το αυτοδίκαιο για όλους τους υπόλοιπους μαθητές της χώρας δικαίωμα να συνεχίσει στο συνδεδεμένο με το γυμνάσιο τους λύκειο; Πρόκειται για ένα αψυχολόγητο άρθρο...Δείχνει προχειρότητα, έλλειψη σεβασμού στις οικογένειες και στα παιδιά μας και αντιμετωπίζει με μίσος αυτούς που προσπαθούν. Πρέπει να αποσυρθεί η διάταξη για επαναληπτικές εξετάσεις στην Α λυκείου για τους νυν και μελλοντικούς μαθητές των πρότυπων γυμνασίων .