Αξιότιμη κα Υπουργέ,
H επιλεκτική θεσμοθέτηση εισαγωγικών εξετάσεων για την μετάβαση στο Πρότυπο Λύκειο των ήδη φοιτούντων μαθητών στα Πρότυπα Γυμνάσια, είναι άδικη, αντιπαιδαγωγική και κλονίζει την εμπιστοσύνη στο κράτος για όλους τους λόγους που έχουν αναφερθεί στα σχόλια του άρθρου 18 & 56 της διαβούλευσης. Δυστυχώς εκεί που νομίζαμε ότι κάτι πάει να αλλάξει σε αυτή την χώρα προς το καλύτερο, έρχεται ένα νομοσχέδιο να μας προσγειώσει στην πραγματικότητα, κάνοντας την διαχείριση της πανδημίας μια φωτεινή εξαίρεση. Η Ελλάδα παραμένει ένα τριτοκοσμικό κράτος όπου ακόμη και αν οι νόμοι σε προστατεύουν αυτό δεν σημαίνει τίποτα…Αλλάζουν με αναδρομική ισχύ…
Η αιτιολογική έκθεση χαρακτηρίζεται από έλλειψη επιστημονικής τεκμηρίωσης και επιχειρημάτων. Αν χρειάζεται ανανέωση ο πληθυσμός των μαθητών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τεκμηριώνεται με έγκυρες επιστημονικές δημοσιεύσεις, εφαρμόστε το καθολικά σε όλη την επικράτεια και όχι επιλεκτικά στα υπάρχοντα Πρότυπα! Αναφορικά με το επιχείρημα των ίσων ευκαιριών ή καλύτερα της δεύτερης ευκαιρίας, υπάρχουν ήδη επιπλέον θέσεις στα υπάρχοντα Πρότυπα Λύκεια και στα καινούργια που δημιουργείτε. Με αξιοσημείωτη αδιαφορία και σκληρότητα τιμωρούνται παιδιά, άριστοι μαθητές και οι οικογένειές τους. Τα θρανία των σχολείων αυτών θα γεμίσουν από θυμωμένους και απογοητευμένους εφήβους την επόμενη χρονιά. Οι επόμενοι άριστοι δεν θα επιλέξουν Πρότυπο Γυμνάσιο γεγονός που θα οδηγήσει στο μαρασμό τους. Εκτός κι αν αυτός είναι τελικά ο σκοπός ..της αναβάθμισης!
Μετά τιμής,
Γιαγιά μαθήτριας της Β’ τάξης του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων
Αξιότιμη κα Υπουργέ, H επιλεκτική θεσμοθέτηση εισαγωγικών εξετάσεων για την μετάβαση στο Πρότυπο Λύκειο των ήδη φοιτούντων μαθητών στα Πρότυπα Γυμνάσια, είναι άδικη, αντιπαιδαγωγική και κλονίζει την εμπιστοσύνη στο κράτος για όλους τους λόγους που έχουν αναφερθεί στα σχόλια του άρθρου 18 & 56 της διαβούλευσης. Δυστυχώς εκεί που νομίζαμε ότι κάτι πάει να αλλάξει σε αυτή την χώρα προς το καλύτερο, έρχεται ένα νομοσχέδιο να μας προσγειώσει στην πραγματικότητα, κάνοντας την διαχείριση της πανδημίας μια φωτεινή εξαίρεση. Η Ελλάδα παραμένει ένα τριτοκοσμικό κράτος όπου ακόμη και αν οι νόμοι σε προστατεύουν αυτό δεν σημαίνει τίποτα…Αλλάζουν με αναδρομική ισχύ… Η αιτιολογική έκθεση χαρακτηρίζεται από έλλειψη επιστημονικής τεκμηρίωσης και επιχειρημάτων. Αν χρειάζεται ανανέωση ο πληθυσμός των μαθητών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τεκμηριώνεται με έγκυρες επιστημονικές δημοσιεύσεις, εφαρμόστε το καθολικά σε όλη την επικράτεια και όχι επιλεκτικά στα υπάρχοντα Πρότυπα! Αναφορικά με το επιχείρημα των ίσων ευκαιριών ή καλύτερα της δεύτερης ευκαιρίας, υπάρχουν ήδη επιπλέον θέσεις στα υπάρχοντα Πρότυπα Λύκεια και στα καινούργια που δημιουργείτε. Με αξιοσημείωτη αδιαφορία και σκληρότητα τιμωρούνται παιδιά, άριστοι μαθητές και οι οικογένειές τους. Τα θρανία των σχολείων αυτών θα γεμίσουν από θυμωμένους και απογοητευμένους εφήβους την επόμενη χρονιά. Οι επόμενοι άριστοι δεν θα επιλέξουν Πρότυπο Γυμνάσιο γεγονός που θα οδηγήσει στο μαρασμό τους. Εκτός κι αν αυτός είναι τελικά ο σκοπός ..της αναβάθμισης! Μετά τιμής, Γιαγιά μαθήτριας της Β’ τάξης του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων