Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα | 29 Απριλίου 2020, 18:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θετικό το γεγονός ότι η βιολογία αναβαθμίζεται σε εξεταζόμενο μάθημα αλλά καλό θα είναι να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας. Η βιολογία του γυμνασίου προσεγγίζει ζητήματα καθημερινότητας των μαθητών μέσα από ενότητες όπως: Η διατροφή και διατήρηση της υγείας, καρδιά και υγεία, συμβολή του τρόπου και των συνθηκών ζωής {κάπνισμα, ατμοσφαιρική ρύπανση} στην καλή λειτουργία του αναπνευστικού του συστήματος και οι επιπτώσεις τους στην υγεία, την Αναπαραγωγή στον Άνθρωπο (ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και ανάπτυξη στάσεων και συμπεριφορών θετικών για την υγεία, σχετικά με θέματα που αφορούν τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και την αντισύλληψη), Ασθένειες και οι Παράγοντες που Σχετίζονται με την Εμφάνισή τους (τρόποι μετάδοσης, σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, αντιβιοτικά κλπ.), Αμυντικοί Μηχανισμοί του Ανθρώπου (εμβόλια), Τρόπος Ζωής και Ασθένειες (κάπνισμα, ναρκωτικά, αλκοόλ). Επιπλέον προσεγγίζονται και περιβαλλοντικά ζητήματα (ρύπανση, μείωση βιοποικιλότητας κλπ)τα οποία είναι πολύ επίκαιρα και απαραίτητα για τον εγγράμματο πολίτη του αύριο.