ΔΙΑΦΩΝΩ. Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία δεν μπορούν να αφομοιώσουν ορθά τις έννοιες αυτές, αντίθετα μπορούν να τραυματιστούν και να διαμορφώσουν στρεβλές εικόνες για το σεξ.
Για την πρόληψη σεξουαλικής παρενόχλησης -είτε κατ'οίκον είτε στο σχολείο- τα παιδιά του δημοτικού μπορούν να ενημερωθούν πιο γενικά για την ιερότητα του σώματος, για τα «όχι» που οφείλουν να λένε, και την απαγόρευση των "χαριεντισμάτων" από μεγάλους. Για την εκπαίδευση αυτή δεν χρειάζεται να ενημερωθούν για την πλήρη σεξουαλική πράξη που μοιράζονται οι ενήλικες.
Δυστυχώς το βάρος για την πρόληψη της σεξουαλικής παρενόχλησης πρέπει να πέσει στην επιθεώρηση και εποπτεία κρουσμάτων μπούλινγκ από μέρους των εκπαιδευτικών.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ, γιατί είχα τη «μοντέρνα» εμπειρία ως γονιός, στα πλαίσια της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης του υιού μου, στην Τρίτη Δημοτικού, όπου διδάχτηκε ένα λογοτεχνικό βιβλίο για αυτή την περίπτωση που ήταν άκρως σκληρό, άτοπο, και εντελώς πρώιμο. Το παιδί μπερδεύτηκε πλήρως, και μεταβίβασε θυμό και αηδία.
ΔΙΑΦΩΝΩ. Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία δεν μπορούν να αφομοιώσουν ορθά τις έννοιες αυτές, αντίθετα μπορούν να τραυματιστούν και να διαμορφώσουν στρεβλές εικόνες για το σεξ. Για την πρόληψη σεξουαλικής παρενόχλησης -είτε κατ'οίκον είτε στο σχολείο- τα παιδιά του δημοτικού μπορούν να ενημερωθούν πιο γενικά για την ιερότητα του σώματος, για τα «όχι» που οφείλουν να λένε, και την απαγόρευση των "χαριεντισμάτων" από μεγάλους. Για την εκπαίδευση αυτή δεν χρειάζεται να ενημερωθούν για την πλήρη σεξουαλική πράξη που μοιράζονται οι ενήλικες. Δυστυχώς το βάρος για την πρόληψη της σεξουαλικής παρενόχλησης πρέπει να πέσει στην επιθεώρηση και εποπτεία κρουσμάτων μπούλινγκ από μέρους των εκπαιδευτικών. ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ, γιατί είχα τη «μοντέρνα» εμπειρία ως γονιός, στα πλαίσια της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης του υιού μου, στην Τρίτη Δημοτικού, όπου διδάχτηκε ένα λογοτεχνικό βιβλίο για αυτή την περίπτωση που ήταν άκρως σκληρό, άτοπο, και εντελώς πρώιμο. Το παιδί μπερδεύτηκε πλήρως, και μεταβίβασε θυμό και αηδία.