Θεωρώ ότι οι πραγματικές ανάγκες του Νηπιαγωγείου, για την αναβάθμισή του, είναι άλλες και μάλιστα απόλυτης προτεραιότητας!
Κατά δεύτερον είναι κάπως ασαφές ο ορισμός εργαστήρια δεξιοτήτων, εξάλλου νομίζω πως πολλά ίσως πραγματοποιούνται ήδη σε τάξεις νηπιαγωγείου, ανάλογα τις ανάγκες των μαθητών.
Τρίτον νομίζω ότι αυτό οδηγεί σε "σχολειοποίηση" του νηπιαγωγείου, που σύμφωνα με έρευνες, δεν πρέπει το νηπιαγωγείο να χάσει το ρόλο του που στηρίζεται σε ευελιξία και τις ανάγκες των εκάστοτε μαθητών...
Θεωρώ ότι οι πραγματικές ανάγκες του Νηπιαγωγείου, για την αναβάθμισή του, είναι άλλες και μάλιστα απόλυτης προτεραιότητας! Κατά δεύτερον είναι κάπως ασαφές ο ορισμός εργαστήρια δεξιοτήτων, εξάλλου νομίζω πως πολλά ίσως πραγματοποιούνται ήδη σε τάξεις νηπιαγωγείου, ανάλογα τις ανάγκες των μαθητών. Τρίτον νομίζω ότι αυτό οδηγεί σε "σχολειοποίηση" του νηπιαγωγείου, που σύμφωνα με έρευνες, δεν πρέπει το νηπιαγωγείο να χάσει το ρόλο του που στηρίζεται σε ευελιξία και τις ανάγκες των εκάστοτε μαθητών...