Ας ξεκινήσω από το θετικό ότι είναι ώρα για αλλαγή στα πανεπιστήμια όμως εκείνο που θα έπρεπε πρώτα να προσδιοριστεί στην παρούσα φάση αλλά και γενικότερα είναι ποιο είναι το όραμα. Αλλαγές ναι αλλά με ποιο τέρμα.Πού θέλουμε να πάμε; Αυτό αφήνεται τεχνηέντως ανέγγιχτο λες και τα τεχνικά ζητήματα, σημαντικά πάντοτε, θα λύσουν το πρόβλημα.
Ας γίνω πιο αναλυτικός. Πως θα επιλεγεί ο πρύτανης ενός πανεπιστημιακού ιδρύματος όταν δεν ξέρουμε που θέλουμε να πάμε;Θα επιλέξουμε έναν που θα μας πάει στην Α' κατεύθυνση ή κάποιον που θα μας πάει στην Β΄; Αν είναι δηλαδή να επιλέξουμε σε άτομα ίδιων προσόντων που όμως ο ένας θέλει να ανοίξει το πανεπιστήμιο στην κοινωνία μέσω συνεργασιών με τον ιδιωτικό τομέα, ο άλλος έχει ως προτεραιότητα τον αποκλεισμό του και ένας τρίτος την σύσφιξη των σχέσεων με την εκκλησία για παράδειγμα ποιον θα επιλέξουμε; Θα το μάθουμε τώρα ή τότε; τα κριτήρια θα επιλέγονται με βάση την στιγμή, τις ισορροπίες, τις συγκυρίες ή θα είναι αποτέλεσμα της σταθερής και γνωστής εκ των προτέρων στόχευσης-όραμα του υπουργείου.
Νομίζω λοιπόν ότι το θέμα είναι προθύστερο και θα πρέπει να περιμένει μέχρι την χάραξη συγκεκριμένης μακρόπνοης και γνωστής σε όλους πολιτικής παιδείας.
Ας ξεκινήσω από το θετικό ότι είναι ώρα για αλλαγή στα πανεπιστήμια όμως εκείνο που θα έπρεπε πρώτα να προσδιοριστεί στην παρούσα φάση αλλά και γενικότερα είναι ποιο είναι το όραμα. Αλλαγές ναι αλλά με ποιο τέρμα.Πού θέλουμε να πάμε; Αυτό αφήνεται τεχνηέντως ανέγγιχτο λες και τα τεχνικά ζητήματα, σημαντικά πάντοτε, θα λύσουν το πρόβλημα. Ας γίνω πιο αναλυτικός. Πως θα επιλεγεί ο πρύτανης ενός πανεπιστημιακού ιδρύματος όταν δεν ξέρουμε που θέλουμε να πάμε;Θα επιλέξουμε έναν που θα μας πάει στην Α' κατεύθυνση ή κάποιον που θα μας πάει στην Β΄; Αν είναι δηλαδή να επιλέξουμε σε άτομα ίδιων προσόντων που όμως ο ένας θέλει να ανοίξει το πανεπιστήμιο στην κοινωνία μέσω συνεργασιών με τον ιδιωτικό τομέα, ο άλλος έχει ως προτεραιότητα τον αποκλεισμό του και ένας τρίτος την σύσφιξη των σχέσεων με την εκκλησία για παράδειγμα ποιον θα επιλέξουμε; Θα το μάθουμε τώρα ή τότε; τα κριτήρια θα επιλέγονται με βάση την στιγμή, τις ισορροπίες, τις συγκυρίες ή θα είναι αποτέλεσμα της σταθερής και γνωστής εκ των προτέρων στόχευσης-όραμα του υπουργείου. Νομίζω λοιπόν ότι το θέμα είναι προθύστερο και θα πρέπει να περιμένει μέχρι την χάραξη συγκεκριμένης μακρόπνοης και γνωστής σε όλους πολιτικής παιδείας.