Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Α. K. | 29 Απριλίου 2020, 19:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τρία στοιχεία θα ήθελα να αναφέρω:Τα αγγλικά καλό θα ήταν να διδάσκονται σε "σπασμένα" τμήματα, σε μικρές ομάδες παιδιών, δηλαδή το πολύ 10 -12, όπως συμβαινει και στα φροντιστήρια. Αλλιώς δε θα υπάρχει αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα θα κριθεί θετικό, μονο αν αρκει το μάθημα του σχολειου για να μαθουν τα παιδιά τη γλώσσα και να πάρουν τα αντιστοιχα πτυχία αργοτερα, ΧΩΡΙΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ.Δεύτερον περισσότερη, καθημερινή ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ για τα παιδιά, που έχουν αναγκη την κίνηση σε εξωτερικό περιβάλλον και που πρεπει να κανουν την άσκηση κουλτουρα ζωής, (καραδοκεί και η παχυσαρκία)! Τρίτον και πολυ σημαντικό, χρειάζεται περισσότερη ΤΕΧΝΗ.Τα παιδια σε αυτή την ηλικία δε μπορούν να συγκεντρώνονται τόσες ώρες, μονο σε γνωσιοκεντρικά μαθήματα!Χρειάζονται φαντασια και δημιουργικότητα, χρειαζονται τη βαθια πνευματικη καλλιεργεια που προσφερει, με ευχαριστο τρόπο, η Τεχνη. Το Θέατρο, τα Εικαστικά και η Μουσικη πρεπει να είναι δίωρα στις μικρές ταξεις.Πέμπτη και έκτη Δημοτικού, οι μαθητές δεν εχουν καθόλου ΘΕΑΤΡΟ!!! Καποια παιδια θα δώσουν εξετάσεις στο θεατρο για τα καλλιτεχνικα σχολεια, ενω ειναι αδιδακτο στην έκτη δημοτικού!!