Επι του άρθρου 18
Ως εκπαιδευτικός αφουγκράζομαι το άγχος και την ανησυχία των μαθητών αλλά και των οικογενειών τους σχετικά με αυτή την μεταρρύθμιση που μόνο αναστάτωση μπορεί να φέρει,ιδιαιτέρως σε αυτή την περίοδο που διανύουμε . Οι μαθητές που ήδη φοιτούν στα γυμνάσια περασαν ήδη μια φορά την δοκιμασία και μάλιστα με επιτυχία!Το να υποβληθούν αυτά τα παιδιά ξανά στην ίδια διαδικασία τους αποδεικνύεται πως όσο και να προσπαθούν να αποκτήσουν με την προσωπική τους προσπάθεια ένα σύστημα εκπαίδευσης αντάξιο των προσδοκιών τους τώρα αυτό,καλούνται πάλι να κριθούν και να αποδείξουν ότι είναι ικανοί να συνεχίζουν να το υποστηρίζουν .Ας αφήσουμε τα παιδιά να πιστεύουν στην ατομική προσπάθεια και ας τα αφήσουμε να εμπιστευτούν ένα σύστημα που εξ αρχής οι ίδιοι πίστεψαν. Οι εξετάσεις άλλωστε δεν είναι πάντα το κριτήριο εκείνο που μας δείχνει εάν ένας μαθητης είναι άξιος να πρεσβεύει ένα σύστημα
.Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Επι του άρθρου 18 Ως εκπαιδευτικός αφουγκράζομαι το άγχος και την ανησυχία των μαθητών αλλά και των οικογενειών τους σχετικά με αυτή την μεταρρύθμιση που μόνο αναστάτωση μπορεί να φέρει,ιδιαιτέρως σε αυτή την περίοδο που διανύουμε . Οι μαθητές που ήδη φοιτούν στα γυμνάσια περασαν ήδη μια φορά την δοκιμασία και μάλιστα με επιτυχία!Το να υποβληθούν αυτά τα παιδιά ξανά στην ίδια διαδικασία τους αποδεικνύεται πως όσο και να προσπαθούν να αποκτήσουν με την προσωπική τους προσπάθεια ένα σύστημα εκπαίδευσης αντάξιο των προσδοκιών τους τώρα αυτό,καλούνται πάλι να κριθούν και να αποδείξουν ότι είναι ικανοί να συνεχίζουν να το υποστηρίζουν .Ας αφήσουμε τα παιδιά να πιστεύουν στην ατομική προσπάθεια και ας τα αφήσουμε να εμπιστευτούν ένα σύστημα που εξ αρχής οι ίδιοι πίστεψαν. Οι εξετάσεις άλλωστε δεν είναι πάντα το κριτήριο εκείνο που μας δείχνει εάν ένας μαθητης είναι άξιος να πρεσβεύει ένα σύστημα .Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.