• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος 3Σ' | 29 Απριλίου 2020, 20:27

    1) Η διάκριση των μαθημάτων σε Α΄ και Β΄ ομάδα έχει πολύ αδύναμα παιδαγωγικά επιχειρήματα. Οδηγεί τα μαθήματα της Β΄ ομάδας και συνακόλουθα τους εκπαιδευτικούς που τα διδάσκουν σε αντίστοιχη κατηγοριοποίηση - απαξίωση. Να διενεργούνται προαγωγικές – απολυτήριες εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα. 2) Στο Γυμνάσιο, βαθμίδα υποχρεωτικής εκπαίδευσης, να καταργηθεί η (αντιπαιδαγωγική) απόρριψη μαθητή λόγω βαθμολογίας. Να προάγονται όλοι αλλά η εγγραφή σε άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης να έχει ως προϋπόθεση σχετικό βαθμολογικό όριο (π.χ. 10). 3) Στην εποχή της αλματώδους εξέλιξης της τεχνολογίας, εκπαιδεύοντας τους πολίτες των επομένων δεκαετιών, πρέπει να ενισχυθούν με αύξηση των διδακτικών ωρών τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών και της Πληροφορικής.