Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Π. | 29 Απριλίου 2020, 20:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλό είναι να βλέπουμε την σύνδεση δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όταν από το σύνολο των σχολών πάνω από το 70% έχει άμεση σχέση με τις κοινωνικές επιστήμες δεν μπορεί να εξηγηθεί για ποιο λόγο η κοινωνιολογία δεν είναι στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Δεν υπήρξε επαρκής χρόνος εξάτασης του μαθήματος για να υπάρξουν συμπεράσματα για την παραμονή του ή όχι. Θα έπρεπε το λιγότερο οι μαθητές να επιλέγουν μάθημα που θα τους επιτρέπει να ξεκλειδώνουν σχολές, όπως συμβαίνει με τα θετικά μαθήματα.