Αξιότιμη κ. Υπουργέ,
Είναι ακατανόητη η επιλογή μετατροπής των πειραματικών Γυμνασίων-Λυκειων Αθηνών (ΠΣΠΑ) Θεσσαλονίκης (ΠΣΠΘ) και Πατρών σε Πρότυπα και η κατάργηση διασύνδεσης τους με τα αντίστοιχα δημοτικά. Την ίδια στιγμή επιλέγεται να διατηρήσουν τον χαρακτηρισμό Πειραματικά, άλλα σχολεία στις τρεις αυτές πόλεις, που ομως δεν διασυνδέονται με πειραματικά δημοτικά σχολεία. Το αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχει, στην Θεσσαλονικη τουλάχιστον, κανένα Πειραματικο Δημοτικό διασυνδεδεμένο με αντίστοιχο Γυμνάσιο-Λύκειο. Τα όποια συμπεράσματα λοιπόν της Πειραματικής εκπαίδευσης προκύπτουν, διακόπτονται απότομα και αναίτια με την ολοκλήρωση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Προτείνω τη διατήρηση του Πειραματικού χαρακτήρα των παραπάνω Γυμνασίων-Λυκείων και τη μετατροπή σε Πρότυπα άλλων Πειραματικών Γυμανασιων-Λυκείων που δεν είναι διασυνδεδεμένα με Πειραματικά δημοτικά σχολεία.
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Είναι ακατανόητη η επιλογή μετατροπής των πειραματικών Γυμνασίων-Λυκειων Αθηνών (ΠΣΠΑ) Θεσσαλονίκης (ΠΣΠΘ) και Πατρών σε Πρότυπα και η κατάργηση διασύνδεσης τους με τα αντίστοιχα δημοτικά. Την ίδια στιγμή επιλέγεται να διατηρήσουν τον χαρακτηρισμό Πειραματικά, άλλα σχολεία στις τρεις αυτές πόλεις, που ομως δεν διασυνδέονται με πειραματικά δημοτικά σχολεία. Το αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχει, στην Θεσσαλονικη τουλάχιστον, κανένα Πειραματικο Δημοτικό διασυνδεδεμένο με αντίστοιχο Γυμνάσιο-Λύκειο. Τα όποια συμπεράσματα λοιπόν της Πειραματικής εκπαίδευσης προκύπτουν, διακόπτονται απότομα και αναίτια με την ολοκλήρωση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Προτείνω τη διατήρηση του Πειραματικού χαρακτήρα των παραπάνω Γυμνασίων-Λυκείων και τη μετατροπή σε Πρότυπα άλλων Πειραματικών Γυμανασιων-Λυκείων που δεν είναι διασυνδεδεμένα με Πειραματικά δημοτικά σχολεία.