Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ ΤΟΓΙΑΣ | 9 Δεκεμβρίου 2010, 20:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα προσόντα του μέντορα: Καταξιωμένος εκπαιδευτικός με άνω των δεκαπέντε (15) ετών υπηρεσία στη σχολική τάξη, με ενδιαφέρον για το επάγγελμα και καλός γνώστης της παιδαγωγικής και διδακτικής επιστήμης. Μέσα από την εμπειρία του θα μπορέσει να κατευθύνει το νεοδιόριστο εκπαιδευτικό στην καθημερινή πράξη. Επίσης, γνωρίζοντας του, ιδιαιτερότητες που έχουν αποκτηθεί από την εμπειρία του, θα είναι ικανός να προφυλάσσει το νεοδιόριστο εκπαιδευτικό από λάθη τα οποία μπορεί να κάνει μέσα στην παρόρμηση της νεότητάς του. Ο νεοδιόριστος θα μπορεί να έχει έναν άνθρωπο, ο οποίος δεν ασκεί διοίκηση σ' αυτόν για να διατυπώσει ερωτήματα σχετικά με τα ειδικότερα καθήκοντά του και τις υποχρεώσεις του, χωρίς να χρειαστεί να ρωτήσει το διευθυντή ή το σχολικό σύμβουλο, τους οποίους μπορεί να μην θεωρεί τόσο οικείους του. Σημαντικότερα κίνητρα: Θα μπορούσε να είναι ένα μικρό χρηματικό επίδομα ή εναλλακτικά μία μικρή μοριοδότηση, η οποία θα αποτελούσε ένα ισχυρό κίνητρο για να γίνει κάποιος μέντορας. Βέβαια, οι εκπαιδευτικοί που διαπνέονται από μεράκι και αγάπη για τη διδασκαλία, παίρνουν άτυπα το ρόλο του μέντορα στα σχολεία όπου βρίσκονται και βοηθούν με τον τρόπο τους τούς νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, χωρίς να περιμένουν ανταλλάγματα. Ευχαριστώ