Οι ανάγκες των νηπίων προφανώς δεν είναι η εκμάθηση αγγλικών! Τα νηπιαγωγεία χρειάζονται ειδικούς παιδαγωγούς μιας κ αριθμός των μαθητών που χρήζουν υποστήριξης αυξάνεται κατακορυφα, χρειάζονται λογοθεραπευτες μιας και αρκετά παιδιά αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγου, χρειάζονται ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό και νοσηλευτές!!! Η εισαγωγή της ξένης γλώσσας σε αυτήν την ηλικία είναι άκρως επικίνδυνη και καλό είναι να μην κάνουμε πειραματόζωα τα παιδιά! Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας αναπτύσσουν δεξιότητες και γίνεται η εισαγωγή στον αναδυόμενο γραμματικό! Μην προσπαθείτε να κολεγιοποιησετε το δημόσιο νηπιαγωγείο και αν θέλετε να το κάνετε ξεκινήστε από τις υποδομές και τον εξοπλισμό!!! Από πού προέκυψε η ανάγκη εισαγωγής των αγγλικών στο νηπιαγωγείο; Σε ποια έρευνα στηρίχθηκε αυτή η αποφαση; Έχει αποδειχθεί ότι συμβάλει θετικά στην ανάπτυξη του παιδιού; Άμεση απόσυρση αυτού του άρθρου εκτρώματος!!!
Οι ανάγκες των νηπίων προφανώς δεν είναι η εκμάθηση αγγλικών! Τα νηπιαγωγεία χρειάζονται ειδικούς παιδαγωγούς μιας κ αριθμός των μαθητών που χρήζουν υποστήριξης αυξάνεται κατακορυφα, χρειάζονται λογοθεραπευτες μιας και αρκετά παιδιά αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγου, χρειάζονται ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό και νοσηλευτές!!! Η εισαγωγή της ξένης γλώσσας σε αυτήν την ηλικία είναι άκρως επικίνδυνη και καλό είναι να μην κάνουμε πειραματόζωα τα παιδιά! Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας αναπτύσσουν δεξιότητες και γίνεται η εισαγωγή στον αναδυόμενο γραμματικό! Μην προσπαθείτε να κολεγιοποιησετε το δημόσιο νηπιαγωγείο και αν θέλετε να το κάνετε ξεκινήστε από τις υποδομές και τον εξοπλισμό!!! Από πού προέκυψε η ανάγκη εισαγωγής των αγγλικών στο νηπιαγωγείο; Σε ποια έρευνα στηρίχθηκε αυτή η αποφαση; Έχει αποδειχθεί ότι συμβάλει θετικά στην ανάπτυξη του παιδιού; Άμεση απόσυρση αυτού του άρθρου εκτρώματος!!!