Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Αικατερίνη | 29 Απριλίου 2020, 21:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο εσωτερικός κανονισμός έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα και ανήκει στα προληπτικά μέτρα που λαμβάνει το σχολείο για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του. Θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει και κώδικα δεοντολογίας και επικοινωνίας εκπαιδευτικού προσωπικού, μαθητών και γονέων, να τίθεται σε διαβούλευση πριν την εφαρμογή του και να εγκρίνεται από μια Επιτροπή Δεοντολογίας. Δεν μπορεί για παράδειγμα γονέας να υβρίζει τους εκπαιδευτικούς ή το αντίστροφο, και να συγχέεται η ελευθερία έκφρασης με την μείωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, ή να διδάσκεται η "λογοκλοπή" από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Ο σκοπός είναι να αφουγκράζεται το σχολείο με αποτελεσματικό τρόπο τους γονείς, τους μαθητές και την κοινότητα, να τους δίνει το δικαίωμα να εκφράσουν ελεύθερα τις ενστάσεις τους. Δεν θέλουμε σχολεία φυλακές αλλά ανοιχτά στην κοινωνία. Ο Δήμος έχει λόγο στη λειτουργία και στην ορθή διοίκηση του σχολείου, διότι αυτός επωμίζεται τις καταστροφές υλικών και την κατασπατάληση πόρων. Να λογοδοτούν όσοι δεν πήραν σοβαρά το ρόλο τους.