Προσπαθώ να καταλάβω πραγματικά ποια θα είναι τα οφέλη αυτού του εγχειρήματος. Η ανατομία του ανθρωπινου σώματος στα νηπιαγωγεία ούτως ή άλλως διδάσκεται. Τι θα εξυπηρετήσει στο παιδικό μυαλό αυτή η επιπλέον πληροφορία. Θα το βοηθήσει στην διαμόρφωση της προσωπικότητας ή θα το μπερδέψει; Μάλλον το δεύτερο. Ως νευροεπιστήμονας πιστεύω ακράδαντα ότι προέχει πρωτίστως η παροχή δεξιοτήτων που οδηγούν στη σφαιρική ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού ΣΕΒΟΜΕΝΟΙΠΑΝΤΟΤΕ τις ιδιαιτερότητες της ηλικίας του και όχι ο κατακλυσμός με πληροφορίες που θα τα μπερδέψουν . Μιλάτε για έννοιες που σιγά σιγά μπαίνουν στην σύγχρονη κοινωνική δομή. Ακόμη δεν έχει φανεί ο αντίκτυπος τόσων πληροφοριών σχετικά με τα φύλα στις πιο μεγάλες ηλικίες παιδιών. Είναι ωραίο να παίρνουμε μεμονωμένα παραδείγματα γνωστών ομόφυλων ζευγαριών κι αβρόχοις ποσί να τα παρουσιάζουμε ως ιδανικά. . Γιατί δεν περιμένετε να γνωστοποιηθούν μελέτες ψυχολόγων που δείχνουν τι πραγματικά συμβαίνει στα παιδιά που εξετέθησαν σε ό,τι καινοτόμο είναι για μας αλλά περίεργο στη δομή του; Και πραγματικά, γιατί πρέπει να πειραματιστούμε με τα παιδιά μας; Σας τα εμπιστευόμαστε αλλά σε τέτοια θέματα ως γονείς πρέπει να χουμε το δικαίωμα να τα αφήσουμε ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ χωρίς τεχνητά προβλήματα. Επιπλέον, αφού μας ενδιαφέρει η καινοτομία , εκφράζω το παράπονό μου για την πλήρη απουσία της ελληνοκεντρικής παιδείας. Γιατί , για πολλοστή φορά, ΑΠΟΦΕΎΓΕΤΕ την επαφή των μαθητών με την αρχαία ελληνική γραμματεία.. Ξέρουμε όλοι, και είμαι σίγουρη ότι και όσοι συνέταξαν τις προτάσεις αλλά και η κυρία υπουργός γνωρίζετε καλά τη βαρύτητα που δίνουν άλλα εκπαιδευτικά συστήματα ξένων χωρών στην ελληνική γραμματεία. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΒΕΒΑΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ. Ας αφησουμε τους πειραματισμους. Έχουμε πολιστισμό να διδαξουμε!Και το σίγουρο είναι ότι έχουμε πολύ υλικό να δώσουμε στα παιδιά. Επιτέλους ΄!
Προσπαθώ να καταλάβω πραγματικά ποια θα είναι τα οφέλη αυτού του εγχειρήματος. Η ανατομία του ανθρωπινου σώματος στα νηπιαγωγεία ούτως ή άλλως διδάσκεται. Τι θα εξυπηρετήσει στο παιδικό μυαλό αυτή η επιπλέον πληροφορία. Θα το βοηθήσει στην διαμόρφωση της προσωπικότητας ή θα το μπερδέψει; Μάλλον το δεύτερο. Ως νευροεπιστήμονας πιστεύω ακράδαντα ότι προέχει πρωτίστως η παροχή δεξιοτήτων που οδηγούν στη σφαιρική ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού ΣΕΒΟΜΕΝΟΙΠΑΝΤΟΤΕ τις ιδιαιτερότητες της ηλικίας του και όχι ο κατακλυσμός με πληροφορίες που θα τα μπερδέψουν . Μιλάτε για έννοιες που σιγά σιγά μπαίνουν στην σύγχρονη κοινωνική δομή. Ακόμη δεν έχει φανεί ο αντίκτυπος τόσων πληροφοριών σχετικά με τα φύλα στις πιο μεγάλες ηλικίες παιδιών. Είναι ωραίο να παίρνουμε μεμονωμένα παραδείγματα γνωστών ομόφυλων ζευγαριών κι αβρόχοις ποσί να τα παρουσιάζουμε ως ιδανικά. . Γιατί δεν περιμένετε να γνωστοποιηθούν μελέτες ψυχολόγων που δείχνουν τι πραγματικά συμβαίνει στα παιδιά που εξετέθησαν σε ό,τι καινοτόμο είναι για μας αλλά περίεργο στη δομή του; Και πραγματικά, γιατί πρέπει να πειραματιστούμε με τα παιδιά μας; Σας τα εμπιστευόμαστε αλλά σε τέτοια θέματα ως γονείς πρέπει να χουμε το δικαίωμα να τα αφήσουμε ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ χωρίς τεχνητά προβλήματα. Επιπλέον, αφού μας ενδιαφέρει η καινοτομία , εκφράζω το παράπονό μου για την πλήρη απουσία της ελληνοκεντρικής παιδείας. Γιατί , για πολλοστή φορά, ΑΠΟΦΕΎΓΕΤΕ την επαφή των μαθητών με την αρχαία ελληνική γραμματεία.. Ξέρουμε όλοι, και είμαι σίγουρη ότι και όσοι συνέταξαν τις προτάσεις αλλά και η κυρία υπουργός γνωρίζετε καλά τη βαρύτητα που δίνουν άλλα εκπαιδευτικά συστήματα ξένων χωρών στην ελληνική γραμματεία. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΒΕΒΑΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ. Ας αφησουμε τους πειραματισμους. Έχουμε πολιστισμό να διδαξουμε!Και το σίγουρο είναι ότι έχουμε πολύ υλικό να δώσουμε στα παιδιά. Επιτέλους ΄!