Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΆλλες προτάσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα;Σχόλιο του χρήστη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ | 9 Δεκεμβρίου 2010, 20:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1.ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΕΧΘΟΥΝ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ(ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ). 2.ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ. 3.ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. 4.ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΝΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10% ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΝΤΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. 5.ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΑΣΕΠ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.