Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ανάστασης Π | 29 Απριλίου 2020, 21:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Υπουργέ Είμαι μαθητής της Α λυκείου και πρόκειται να ακολουθήσω την ομάδα προσανατολισμού των θετικών σπουδών και σπουδών υγείας και συγκεκριμένα το πεδίο υγείας.Δεν αμφισβητώ την αξία του μαθήματος των μαθηματικών στις θετικές επιστήμες , θεωρώ όμως πως το βασικό μάθημα της κατεύθυνσης υγείας ,πλην της φυσική, της χημεία και της παραγωγής λόγου, πρέπει να είναι μόνο η βιολογία. Πιστεύω πως η έξτρα ύλη των μαθηματικών που συζητιέται ,καθώς και η εξέταση τους στις πανελλήνιες θα έπρεπε να αφορά αποκλειστικά τους μαθητές των θετικών σπουδών και όχι τα τμήματα υγείας. Με εκτίμηση