Όσον αφορά τον θεματικό κύκλο του «ευ ζην» διαφωνώ με τις επιμέρους θεματικές της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και της ψυχικής υγείας.
Ειδικότερα, διαφωνώ με την υπερβολική διείσδυση στην ψυχική και σωματική ενδεχομένως υπόσταση του παιδιού σε μια ηλικία καθοριστικής διαμόρφωσης της προσωπικότητας του. Πρόκειται αρχικά για παραβίαση της κατοχυρωμένης συνταγματικά ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας (Σ5§1).
Σκοπός της παιδείας όπως διατυπώνεται στο άρθρο 16 του Συντάγματος είναι η ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Η ψυχική υγεία δεν εντάσσεται στην αποστολή της παιδείας. Επίσης πώς είναι δυνατόν να μιλάμε για ψυχική υγεία τη στιγμή που ακόμα και στο επίπεδο της ενήλικης ζωής αμφισβητείται η επιτυχημένη εξασφάλιση της από τον καθένα μας, από τη στιγμή που υπάρχει πληθώρα αντικρουόμενων θεωριών για την επίτευξη της; Η ψυχική υγεία δεν είναι γλώσσα ή μαθηματικά. Ακόμη πως είναι δυνατόν να μιλάμε για ψυχική υγεία τη στιγμή που στο ίδιο νομοσχέδιο προτείνεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση; Πρόκειται για λεπτότατα ζητήματα. Άλλωστε και ενήλικος να είσαι δεν σε υποχρεώνει κανείς να πας σε ψυχολόγο ή σεξολόγο και μάλιστα συγκεκριμένο!
Όσον αφορά την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, μόνο ο όρος προσβάλλει την επίσης συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της αξιοπρέπειας του ανθρώπου ο οποίος διακρίνεται από τα άλογα όντα και δικαιούται τον σεβασμό της σωματικής και ψυχολογικής του Ακεραιότητας.Η προστασία από την σεξουαλική κακοποίηση, για την οποία αξίζει να γίνει λόγος εδώ, σε πρώτο επίπεδο ακούγεται αναγκαία, σε δεύτερο όμως πόσο μπορούμε να μιλάμε για αυτοπροστασία και αυτοάμυνα των νηπίων; Το ότι η σεξουαλική κακοποίηση αφορά παιδιά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι εναπόκειται στη διδασκαλεία του Νηπιαγωγείου η εξάλειψη της! Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τους άλλους βαθμούς εκπαίδευσης. Συγκριτικά πιο αποτελεσματική θα ήταν η διεξαγωγή ενημερωτικών διαλέξεων σχετικά με το θέμα σε γονείς, ενηλίκους, υπεύθυνους όσο κανείς άλλος για τα ανήλικα τέκνα τους.
Ακόμη, όχι μόνο δεν ανήκει στο πλαίσιο της ηθικής αγωγής αλλά τείνει επιπλέον να την προσβάλλει, όπως και την αξία του ανθρώπου ως έλλογο ον, ως ψυχή και ακολούθως ως σώμα. Επιπλέον με βεβαιότητα κάτι τέτοιο προσβάλλει την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης η οποία επίσης εντάσσεται στην αποστολή της παιδείας όπως επίσης και την διάπλαση των ατόμων σε ελεύθερους πολίτες. Πώς ακριβώς εξασφαλίζεται η ηθική αγωγή, η θρησκευτική συνείδηση και η ελευθερία των ανθρώπων όταν δέχονται κατευθύνσεις για την σεξουαλικότητα σε σημείο που όχι μόνο προσβάλλεται η αξία τους ως ανθρώπινα όντα αλλά διαστρέφεται και η ίδια η φύση τους; Και μιλώ για διαστροφή της φύσης γιατί αναρωτιέμαι πραγματικά τον λόγο που η ανθρωπότητα έφτασε να χρειάζεται σεξουαλική διαπαιδαγώγηση τον 21ο αιώνα!
Επακόλουθη θα είναι λοιπόν και η καταπάτηση του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 1 του άρθρου 21 του Συντάγματος σύμφωνα με το οποίο το κράτος πρέπει να προστατεύει την οικογένεια ως θεμέλιο συντήρησης και προαγωγής του Έθνους μας (να θυμίσω εδώ ότι πολλοί από μας παραμένουμε ακόμα Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι καθώς και Ελεύθεροι να παραμείνουμε!) τον γάμο, την μητρότητα και την παιδική ηλικία. Και οι θεσμοί αυτοί είναι αποδεδειγμένο ότι περισσότερο προσβάλλονται παρά ωφελούνται από τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και την ενασχόληση γενικότερα.
Πώς και μόνο εξασφαλίζεται η ορθή παιδεία και η προστασία του ανθρώπου και των δικαιωμάτων του όταν μιλάμε για "δοκιμαστική" προσθήκη σε μία επαναλαμβάνω καθοριστική ηλικία για την διαμόρφωση του χαρακτήρα; Για παιδιά- πειραματόζωα; Για υποχρεωτικά μαθήματα διάπλασης της ατομικής προσωπικότητας και ταυτότητας σε τέτοιο βαθμό σε μια κοινωνία Δημοκρατίας και Ελευθερίας;
Όσον αφορά τον θεματικό κύκλο του «ευ ζην» διαφωνώ με τις επιμέρους θεματικές της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και της ψυχικής υγείας. Ειδικότερα, διαφωνώ με την υπερβολική διείσδυση στην ψυχική και σωματική ενδεχομένως υπόσταση του παιδιού σε μια ηλικία καθοριστικής διαμόρφωσης της προσωπικότητας του. Πρόκειται αρχικά για παραβίαση της κατοχυρωμένης συνταγματικά ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας (Σ5§1). Σκοπός της παιδείας όπως διατυπώνεται στο άρθρο 16 του Συντάγματος είναι η ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Η ψυχική υγεία δεν εντάσσεται στην αποστολή της παιδείας. Επίσης πώς είναι δυνατόν να μιλάμε για ψυχική υγεία τη στιγμή που ακόμα και στο επίπεδο της ενήλικης ζωής αμφισβητείται η επιτυχημένη εξασφάλιση της από τον καθένα μας, από τη στιγμή που υπάρχει πληθώρα αντικρουόμενων θεωριών για την επίτευξη της; Η ψυχική υγεία δεν είναι γλώσσα ή μαθηματικά. Ακόμη πως είναι δυνατόν να μιλάμε για ψυχική υγεία τη στιγμή που στο ίδιο νομοσχέδιο προτείνεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση; Πρόκειται για λεπτότατα ζητήματα. Άλλωστε και ενήλικος να είσαι δεν σε υποχρεώνει κανείς να πας σε ψυχολόγο ή σεξολόγο και μάλιστα συγκεκριμένο! Όσον αφορά την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, μόνο ο όρος προσβάλλει την επίσης συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της αξιοπρέπειας του ανθρώπου ο οποίος διακρίνεται από τα άλογα όντα και δικαιούται τον σεβασμό της σωματικής και ψυχολογικής του Ακεραιότητας.Η προστασία από την σεξουαλική κακοποίηση, για την οποία αξίζει να γίνει λόγος εδώ, σε πρώτο επίπεδο ακούγεται αναγκαία, σε δεύτερο όμως πόσο μπορούμε να μιλάμε για αυτοπροστασία και αυτοάμυνα των νηπίων; Το ότι η σεξουαλική κακοποίηση αφορά παιδιά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι εναπόκειται στη διδασκαλεία του Νηπιαγωγείου η εξάλειψη της! Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τους άλλους βαθμούς εκπαίδευσης. Συγκριτικά πιο αποτελεσματική θα ήταν η διεξαγωγή ενημερωτικών διαλέξεων σχετικά με το θέμα σε γονείς, ενηλίκους, υπεύθυνους όσο κανείς άλλος για τα ανήλικα τέκνα τους. Ακόμη, όχι μόνο δεν ανήκει στο πλαίσιο της ηθικής αγωγής αλλά τείνει επιπλέον να την προσβάλλει, όπως και την αξία του ανθρώπου ως έλλογο ον, ως ψυχή και ακολούθως ως σώμα. Επιπλέον με βεβαιότητα κάτι τέτοιο προσβάλλει την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης η οποία επίσης εντάσσεται στην αποστολή της παιδείας όπως επίσης και την διάπλαση των ατόμων σε ελεύθερους πολίτες. Πώς ακριβώς εξασφαλίζεται η ηθική αγωγή, η θρησκευτική συνείδηση και η ελευθερία των ανθρώπων όταν δέχονται κατευθύνσεις για την σεξουαλικότητα σε σημείο που όχι μόνο προσβάλλεται η αξία τους ως ανθρώπινα όντα αλλά διαστρέφεται και η ίδια η φύση τους; Και μιλώ για διαστροφή της φύσης γιατί αναρωτιέμαι πραγματικά τον λόγο που η ανθρωπότητα έφτασε να χρειάζεται σεξουαλική διαπαιδαγώγηση τον 21ο αιώνα! Επακόλουθη θα είναι λοιπόν και η καταπάτηση του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 1 του άρθρου 21 του Συντάγματος σύμφωνα με το οποίο το κράτος πρέπει να προστατεύει την οικογένεια ως θεμέλιο συντήρησης και προαγωγής του Έθνους μας (να θυμίσω εδώ ότι πολλοί από μας παραμένουμε ακόμα Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι καθώς και Ελεύθεροι να παραμείνουμε!) τον γάμο, την μητρότητα και την παιδική ηλικία. Και οι θεσμοί αυτοί είναι αποδεδειγμένο ότι περισσότερο προσβάλλονται παρά ωφελούνται από τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και την ενασχόληση γενικότερα. Πώς και μόνο εξασφαλίζεται η ορθή παιδεία και η προστασία του ανθρώπου και των δικαιωμάτων του όταν μιλάμε για "δοκιμαστική" προσθήκη σε μία επαναλαμβάνω καθοριστική ηλικία για την διαμόρφωση του χαρακτήρα; Για παιδιά- πειραματόζωα; Για υποχρεωτικά μαθήματα διάπλασης της ατομικής προσωπικότητας και ταυτότητας σε τέτοιο βαθμό σε μια κοινωνία Δημοκρατίας και Ελευθερίας;